  • 1. Data: 2004-09-27 09:34:21
    Temat: Lokata, ale troche inaczej
    Od: "Gorvey" <j...@p...op.pl>

    Witam
    Grzebałem troche po archwium ale nie znalazłem.
    Poszukuję jakiejś lokaty, na której mógłbym trzymać swoje pieniądze.
    Główny warunek to możliwość "dopłacania" pieniędzy do niej.
    Chciałem wpłacić jakąś niewielką kwote na poczatku i później co miesiąc
    wpłacać to co mi zostanie z poprzedniej wypłaty.
    Czy istanieje gdzieś taka lokata ?
    Z góry dzięki za pomoc
    --
    Pozdrawiam. Jarek
    / / / bass & bike \ \ \

  • 2. Data: 2004-09-27 09:38:31
    Temat: Re: Lokata, ale troche inaczej
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-27 11:34, Gorvey wrote:
> [...]
    > Chciałem wpłacić jakąś niewielką kwote na poczatku i później co miesiąc
    > wpłacać to co mi zostanie z poprzedniej wypłaty.

    Tu chyba lepsze będzie oKO w ING lub pluskonto w VW (ze wskazaniem na to
    pierwsze)

    KJ

  • 3. Data: 2004-09-27 09:54:50
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gorvey" <j...@p...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałem wpłacić jakąś niewielką kwote na poczatku i później co miesiąc
    > wpłacać to co mi zostanie z poprzedniej wypłaty.

    Czy musi być to koniecznie lokata ?
    W sytuacji jaką opisujesz może warto pomyśleć o Funduszu Inwestycyjnym rynku
    pieniężnego - zobacz np. Skarbiec Gotówkowy.

    TomekD

  • 4. Data: 2004-09-27 10:00:07
    Od: "Gorvey" <j...@p...op.pl>

    Kamil Jońca napisal(a):

    > Tu chyba lepsze będzie oKO w ING lub pluskonto w VW (ze wskazaniem na
    > to pierwsze)

    W VW oprocentowanie (zmienne) wynosi 4,85% a efektywne 4,96%.
    Zawsze myślałem, że efektywne to to, od którego odliczono już podatek.
    w ING jest podane tylko 5,25%. Ile zatem tutaj wynosi faktyczne
    oprocentowanie ?

    --
    Pozdrawiam. Jarek
    / / / bass & bike \ \ \

  • 5. Data: 2004-09-27 10:08:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-27 12:00, Gorvey wrote:

    > W VW oprocentowanie (zmienne) wynosi 4,85% a efektywne 4,96%.
    > Zawsze myślałem, że efektywne to to, od którego odliczono już podatek.
    Efektywne to takie po uwzględnieniu miesięcznej (zwykle) kapitalizacji,
    ale _bez_ odliczenia podatku (ech ten marketing)
    KJ

  • 6. Data: 2004-09-27 11:27:10
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > Zawsze myślałem, że efektywne to to, od którego odliczono już podatek.
    > w ING jest podane tylko 5,25%. Ile zatem tutaj wynosi faktyczne

    Efektywne to procent skladany, pytanie na jak dlugo zamierzasz zamrozic
    kase.

  • 7. Data: 2004-09-27 11:28:09
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Czy musi być to koniecznie lokata ?
    > W sytuacji jaką opisujesz może warto pomyśleć o Funduszu Inwestycyjnym
    rynku
    > pieniężnego - zobacz np. Skarbiec Gotówkowy.

    Albo UniWibid podobna polityka , krotkoterminowe papiery. Dobre przy
    rosnacych stopach, wiborach, cpi.

  • 8. Data: 2004-09-27 11:47:27
    Od: "Gorvey" <j...@p...op.pl>

    ROBBO 2 napisal(a):

    > Efektywne to procent skladany, pytanie na jak dlugo zamierzasz
    > zamrozic kase.

    Myśle ze 2 lata to minimum
    Później moze jeszcze przedłuże

    --
    Pozdrawiam. Jarek
    / / / bass & bike \ \ \

  • 9. Data: 2004-09-27 11:48:41
    Od: "Gorvey" <j...@p...op.pl>

    TomekD napisal(a):

> [...]
    > W sytuacji jaką opisujesz może warto pomyśleć o Funduszu
    > Inwestycyjnym rynku pieniężnego - zobacz np. Skarbiec Gotówkowy.

    Niekoniecznie lokata. Napisałem tak, bo to jedyne co mi do głowy przyszło.
    Zalezy mi na tym, zeby było jakotakie oprocentowanie i zeby można było
    dopłacać pieniadze.
    Sprawdze ten fundusz co napisałeś

    --
    Pozdrawiam. Jarek
    / / / bass & bike \ \ \

  • 10. Data: 2004-09-27 11:53:38
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Albo UniWibid podobna polityka , krotkoterminowe papiery. Dobre przy
    > rosnacych stopach, wiborach, cpi.

    Racja, jest jednak małe ale:
    Gorvey-owi powinno "zostawać z poprzedniej wypłaty" ponad 10k PLN (minimalne
    kolejne wpłaty) i mając zamiar "wpłacić jakąś niewielką kwotę na początku "
    myślał o 40k ? (minimalna pierwsza wpłata) :-))

    TomekD