  • 11. Data: 2002-10-25 11:26:24
    Temat: Re: Linie kredytowe czyli jak zorganizowac troche gotowki
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ajtam, jeśli najpier twierdzisz, że dopuszczalny jest oscylatorek to
    > aby uściślić i upewnić się pytam czy wymagają zaświadczenia o dochodach.
    > Jeśli sam brałeś w tym roku to chyba pamiętasz, prawda?
    >
    > Mówisz, że nie masz żadnego interesu w udzielaniu informacji a
    > napisałeś już aż cztery linijki, wnioskuję z tego, że nie posiadasz
    > tych informacji.

    Czepiasz się.

    Tak pamiętam - przedstawiałem zaswiadczenie o dochodach. Ale nigdzie nie jest
    napisane, że muszę przestawić.

    Odpisuję Ci ogólnie, bo nie jestem pracownikiem Fortisa.

    Zadaj pytanie szczegółowe typu mam x lat, dochody ma (nie)udokumentowane w
    wysokosci n, itd; czy waszym zdaniem moge uzyskać linię kredytową w banku
    ble-ble w wysokosci y ? Wtedy ktos ci pomoze.

    Jezeli nie chcesz przedtawiac sie ze swoim problemem, to zadzwon na
    infolinie, idź do oddziału lub zajrzyj na www.