  • 1. Data: 2009-05-05 10:00:29
    Temat: Limity debetowe na rachunkach bankowych
    Od: norman <n...@g...com>

    Witam,

    poszukuje osób które pomogą mi w dostarczeniu praktycznych informacji
    co do limitu debetowego banków:

    PKO
    PEKAO
    GETINBANK
    MBANK
    MILLENNIUM

    Niestety nie posiadam konta w żadnym z banków, dlatego proszę o pomoc
    tutaj. W bankach też nie udzielono mi pomocy, tłumacząc że potrzebna
    zgoda dyrektora (czyli coś niemożliwego).
    Potrzebuje info o limicie maxymalnym, minimalnym, oprocentowaniu,
    okresie posiadania salda ujemnego, warunkach spłaty itp, itd. Wiem ze
    to kwestia indywidualna, ale jeśli ktoś byłby wstanie pomóc to z góry
    wielkie dzięki.

    Ewentualne informację proszę przesyłać na:

    norbertkomorowski ( @ ) gmail.com

  • 2. Data: 2009-05-05 10:24:12
    Temat: Re: Limity debetowe na rachunkach bankowych
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 5 Maj, 12:00, norman <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > wielkie dzięki.
    >
    > Ewentualne informację proszę przesyłać na:

    Sprawdz kredyt bezpieczny w Polbanku - jest to praktycznie odpowiednik
    limitu debetowego z narzucona koniecznoscia wplat kwot minimalnych do
    szasu az sie go nie wyzeruje.
    najlepiej zrezygnowac z karty bankomatowej i wyplacac tylko w kasie
    banku.

    http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bez
    pieczny/index.html
    http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bez
    pieczny/tabela-oplat.html
    http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bez
    pieczny/jak-dziala-kredyt.html

  • 3. Data: 2009-05-05 10:39:23
    Od: norman <n...@g...com>

> [...]
    > wielkie dzięki.
    >
    > Ewentualne informację proszę przesyłać na:

    Chodzi mi o informacje, które zamieszczę w porównaniu tych banków w
    formie prezentacji na uczelnię.

  • 4. Data: 2009-05-05 10:42:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wielkie dzięki.
    >
    > Ewentualne informację proszę przesyłać na:

    Nie masz konta, ale możesz je mieć i w ten sposób należy rozmawiać z
    bankiem. Nie idź na łatwiznę tylko wymyśl sobie stosowną historyjkę nt.
    gdzie pracujesz (branża), ile zarabiasz, jaką masz sytuację rodzinną,
    majątek i zobowiązania.

    Następnie udaj się do banku i udawaj klienta zainteresowanego otwarciem
    konta wraz z kredytem w KO. Dowiesz się od pracownika wszystkiego ;-)
    Weź wizytówkę i podziękuj mówiąc, że musisz jeszcze konkurencyjne banki
    odwiedzić...

    W ten sposób uzyskasz informacje, ktorych potrzebujesz. Naprawdę
    wystarczy minimum wysiłku, aby się wszystkiego dowiedzieć, a nie
    "napiszcie mi, a ja sobie przepiszę niczego nie sprawdzając"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-05-05 10:49:23
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 5 Maj, 12:39, norman <n...@g...com> wrote:

    > Chodzi mi o informacje, które zamieszczę w porównaniu tych banków w
    > formie prezentacji na uczelnię.

    Najpierw wydrukuj sobie taryfy oplat i prowizji tych bankow.
    Potem preszukaj portale, porownujace rozne produkty finansowe.

    Pozniej wedrowka po bankach, gdzie zgodnie z rada up roozmawiaj jako
    klient, ktory chce zalozyc konto.
    Najlepiej rozmawiaj jako studen majacy stale wplywy (stypendium? renta
    rodzinna?), ktory ma w perspektywie stala prace z zarobkami xxx.
    Omowisz w ten sposob dwa warianty kredytu odnawialnego.

  • 6. Data: 2009-05-05 11:05:11
    Od: norman <n...@g...com>

    On 5 Maj, 12:49, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > rodzinna?), ktory ma w perspektywie stala prace z zarobkami xxx.
    > Omowisz w ten sposob dwa warianty kredytu odnawialnego.

    Nie chodzi ni tu o kredyt odnawialny, ale o saldo debetowe.
    Kredytem odnawialnym zajmuję się koleżanka z grupy...

  • 7. Data: 2009-05-05 11:11:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie chodzi ni tu o kredyt odnawialny, ale o saldo debetowe.
    > Kredytem odnawialnym zajmuję się koleżanka z grupy...

    a czy Ty rozumiesz te pojęcia? saldo debetowe lub inaczej kredyt w
    koncie osobistym to właśnie kredyt odnawialny! oznacza to, że możesz się
    zadłużać do określonego przez bank limitu przez cały czas trwania umowy!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-05-05 11:15:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > koncie osobistym to właśnie kredyt odnawialny! oznacza to, że możesz
    > się zadłużać do określonego przez bank limitu przez cały czas trwania
    Spokojnie. Weźmy takie Pekao swego czasu dostaało się dopuszczalny debet
    wysokości IIRC 300 PLN. Oprócz tego można było zawnioskować o "normalny"
    kredyt odnawialny. Więc nie tak ostro. Zdaje się że w przypadku multi
    też przy jakimś koncie dawali coś podobnego. Ale, szczerze mówiąc takie
    debety na dzień dobry to chyba są wymierające (i nigdy nie były zbyt
    popularne).
    KJ
    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 9. Data: 2009-05-05 11:19:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > a czy Ty rozumiesz te pojęcia? saldo debetowe lub inaczej kredyt w
    > koncie osobistym to właśnie kredyt odnawialny!

    A dla banku to jest co innego. Doucz sie.

    MJ

  • 10. Data: 2009-05-05 11:22:51
    Od: norman <n...@g...com>

    On 5 Maj, 13:11, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > koncie osobistym to właśnie kredyt odnawialny! oznacza to, że możesz się
    > zadłużać do określonego przez bank limitu przez cały czas trwania umowy!

    W takim razie skąd podział operacji w prezentacji na:

    2. Kredyt odnawialny
    4. Debet w rachunku bankowym

    ??