  • 1. Data: 2009-05-05 04:15:29
    Temat: ciekawa lokata noble banku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    https://lokaty.open.pl/form1/50/

  • 2. Data: 2009-05-05 05:09:16
    Temat: Re: ciekawa lokata noble banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > https://lokaty.open.pl/form1/50/

    ano ciekawa oferta, 7% na 2 lata a zerwać lokatę (bez utraty odsetek)
    można co 3 miesiące

    w każdym razie nie szukam już super lokat bankowych, bardziej interesują
    mnie obecnie inwestycje giełdowe, w które mogę ulokować środki, których
    w dłuższym czasie nie będę potrzebował ;-)

    jeżeli ktoś lubi daytrading to te 5-7% może mieć w 1-2 dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-05-05 08:54:21
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > https://lokaty.open.pl/form1/50/

    Czy te lokaty OF maja jakies ukryte kruczki? Na koncu regulaminu jest
    napisane, ze w kwestiach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie maja
    zapisy regulaminu prowadzenia kont przez Noble Bank - to chyba nie
    znaczy, ze zakladajac lokate zakladam jednoczesnie konto w Noble Banku?
    Czy wszystko jest tak proste, jak wydaje sie byc - wplacam pieniadze, a
    po odpowiednim czasie dostaje je z powrotem z odsetkami pomniejszonymi o
    Belke i nic mnie wiecej nie obchodzi?
    Jesli nie ma zadnych kruczkow, to chyba mozna stwierdzic, ze jest to
    obecnie najlepsza oferta na rynku jesli chodzi o lokaty?

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-05-05 14:11:07
    Od: v...@g...com

    On 5 Maj, 10:54, jijomo <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Jesli nie ma zadnych kruczkow, to chyba mozna stwierdzic, ze jest to
    > obecnie najlepsza oferta na rynku jesli chodzi o lokaty?

    Drobne kruczki są zapisane w szczególnych warunkach lokaty, czy
    zasadach. Zazwyczaj są w PDF pod ofertą lokaty na stronie banku.
    Najlepiej przeczytać ze 3 razy, można wtedy powiedzieć sobie uczciwie
    że kruczków się nie znalazło. Tak samo polisy lokacyjne szczegółowo są
    rozpisane w szczegółowych warunkach ubezpieczenia, ba takie zapisy
    mają zwykłe konta w banku.

  • 5. Data: 2009-05-05 14:22:20
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    v...@g...com pisze:

> [...]
    > że kruczków się nie znalazło. Tak samo polisy lokacyjne szczegółowo są
    > rozpisane w szczegółowych warunkach ubezpieczenia, ba takie zapisy

    Tyle, ze na stronach Noble Banku nic o takiej lokacie nie ma, jest tylko
    na lokaty.open.pl. To co tam jest przeczytalem, ale jest tego malo i
    zadnych kruczkow tam nie zauwazylem, dlatego probuje sie upewnic u
    ludzi, ktorzy juz korzystali z oferty tej firmy.

    pzdr. jijomo

  • 6. Data: 2009-05-05 17:08:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jijomo" news:gtpi2q$3q6$1@sunflower.man.poznan.pl

> [...]
    > zadnych kruczkow tam nie zauwazylem, dlatego probuje sie upewnic u
    > ludzi, ktorzy juz korzystali z oferty tej firmy.

    JEST OK!
    Siedzę u nich od początku, jak pojawili się na rynku tj. oferty lokat
    zakładanych przez net.
    Wszystko działa sprawnie i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę.

    Co więcej - polecam.

  • 7. Data: 2009-05-06 06:22:44
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > JEST OK!
    > Siedzę u nich od początku, jak pojawili się na rynku tj. oferty lokat
    > zakładanych przez net.
    a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy
    więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

  • 8. Data: 2009-05-06 07:52:30
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Radzik pisze:
    > a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy
    > więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

    Możesz opisać coś więcej?

    Karol

  • 9. Data: 2009-05-06 09:08:39
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Radzik pisze:

    > a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy
    > więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

    Moglbys opisac te klopoty? Wlasnie jestem miedzy zlozeniem wniosku a
    przelaniem pieniedzy i ta informacja moze sie dla mnie okazac wazna.

    pzdr. jijomo

  • 10. Data: 2009-05-06 13:11:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Radzik" news:4a012cb5$1@news.home.net.pl

    > a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy
    > więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

    Prowokacja?
    Napisz coś więcej o tych kłopotach i pokaż mi te zagmatwane regulaminy.