  • 1. Data: 2003-05-20 19:10:46
    Temat: Limit wyplat w mBanku :[
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    To sie dzis zdenerwowalem, potrzebowalem na juz 2 tys, no ale w bankomacie
    limit 1 tys dziennie i nawet zwiekszyc nie mozna!! A jak bym potrzebowal 10
    tys to bym musial przez 10 dni chodzic do bankomatu!
    Rozumiem ze takiej kasy moze nie byc w bankomacie, ale to sobie moge pojsc
    do innego i dalsza kwote wybrac.

    Doszedlem do wniosku ze nie bede tam trzymal duzej kasy, tylko na bierzace
    wydatki bo jest latwe w obsludze.

    Dziekuje za uwage.

  • 2. Data: 2003-05-20 19:18:03
    Temat: Re: Limit wyplat w mBanku :[
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>

    Mylisz sie, kasa w bankomacie jest o wiele wieksza.

    Ja na karte Maestro LG wyciagalem 5000zl. Zaden problem.

  • 3. Data: 2003-05-20 19:43:10
    Od: "Wojciech 'KuRcZaK' Kucia" <k...@f...hoga.pl>

    Gdyby ktos ukradl Twoja karte i ew. jakos wyhaczyl PIN'a wychwalalbys pod
    niebiosa ten limit :)

    Wieksze wyplaty zawsze mozna zrealizowac w BRE (z prowizja of coz) lub
    przelac na konto w innym banku i tam wyplacic - niestety tego na szybko nie
    zrobisz.

    --
    Wojciech 'KuRcZaK' Kucia
    http://www.kurczak.w.pl

  • 4. Data: 2003-05-20 20:09:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote in message
> [...]
    10
    > tys to bym musial przez 10 dni chodzic do bankomatu!

    jak masz takie potrzeby to złóż wniosek o VG
    nie będziesz miał problemu ani z wypłaceniem 5000 z bankomatu ani z zapłatą
    za zakupy powyżej 20000 :)

    poza tym tańszy kredyt odnawialny

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-21 00:32:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > jak masz takie potrzeby to złóż wniosek o VG
    > nie będziesz miał problemu ani z wypłaceniem 5000 z bankomatu ani z zapłatą
    > za zakupy powyżej 20000 :)

    Czyzby VG miala wiekszy limit bg niz 20 kzl?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2003-05-21 11:29:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin I. <m...@b...fm> wrote:
    > To sie dzis zdenerwowalem, potrzebowalem na juz 2 tys, no ale w bankomacie
    > limit 1 tys dziennie i nawet zwiekszyc nie mozna!! A jak bym potrzebowal 10
    > tys to bym musial przez 10 dni chodzic do bankomatu!

    Naucz się czytać zasady, zanim się na nie zgodzisz.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-05-21 11:56:13
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "Wojciech 'KuRcZaK' Kucia" <k...@f...hoga.pl> wrote in message

    > Wieksze wyplaty zawsze mozna zrealizowac w BRE (z prowizja of coz)

    Tak ? Z jakim dokumentem - dowod osobisty czy jak ? Ile wynosi prowizjia ? I
    dlaczego nie ma o tym mowy na stronie ? A moze ja po prostu nie znalazlem -
    mozesz podeslac linka ?

    Konrad

  • 8. Data: 2003-05-21 12:12:59
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > To sie dzis zdenerwowalem, potrzebowalem na juz 2 tys, no ale w bankomacie
    > limit 1 tys dziennie i nawet zwiekszyc nie mozna!! A jak bym potrzebowal 10
    > tys to bym musial przez 10 dni chodzic do bankomatu!

    raczej przez 20 niz 10.
    bo nie codzinnie rozliczaja wyplaty bankomatowe i nie od razu zdejmuja blokady.
    niedawno pisalem o tym w innym watku - 2 tys. wyplacalem przez 5 dni, bo
    akurat zaczalem chciec w piatek ;-).
    jak sie duzo obraca gotowka to mBank jest do kitu, bez dwu zdan.
    ale jako konto do placenia rachunkow - mi sie podoba.

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-05-21 20:08:48
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Wojciech 'KuRcZaK' Kucia" <k...@f...hoga.pl> napisał w
    wiadomości news:bae0h6$5et$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Gdyby ktos ukradl Twoja karte i ew. jakos wyhaczyl PIN'a wychwalalbys pod
    > niebiosa ten limit :)

    Dobra, ale niech bedzie mozliwosc zwiekszenia limitu jednorazowo.

  • 10. Data: 2003-05-21 20:09:58
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Naucz się czytać zasady, zanim się na nie zgodzisz.

    Ot kiedy zakladalem konto ( ponad rok temu ) nie myslalem ze mi ise takie
    cos przytrafi, a wydawalo mi sie ze ten limit mozna podniesc...