  • 1. Data: 2011-12-26 22:54:38
    Temat: Limit przelewu w BGZ - uwaga: NIE dot. BGZ Optima!
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    Czy w banku BGZ przy zlecaniu przelewu walutowego przez internet
    istnieje jakis limit dzienny/transakcji?

    Czy nadal pobierana jest oplata 20 zl za przelew przychodzacy z kwoty
    przelewu po kursie banku?

    Nie moge sie doszukac takiej informacji w regulaminie rachunku.

    --
    PJ

  • 2. Data: 2011-12-27 19:39:59
    Temat: Re: Limit przelewu w BGZ - uwaga: NIE dot. BGZ Optima!
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 26/12/2011 22:54, pebesiak wrote:
> [...]
    > przelewu po kursie banku?
    >
    > Nie moge sie doszukac takiej informacji w regulaminie rachunku.

    Naprawde nikt tego nie przetestowal? W wiekszosci bankow jest jakis
    limit, ale czy w BGZ tez?

    --
    PJ

  • 3. Data: 2011-12-28 08:23:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 22:54:38 +0000, pebesiak napisał(a):

    > Czy w banku BGZ przy zlecaniu przelewu walutowego przez internet
    > istnieje jakis limit dzienny/transakcji?

    Chyba taki jaki masz w umowie do rachunku - zazwyczaj się go ustala
    podczas podpisywania umowy albo jest przyjęty jakiś standardowy.

    > Czy nadal pobierana jest oplata 20 zl za przelew przychodzacy z kwoty
    > przelewu po kursie banku?

    To chyba gdzieś tutaj powinno być:
    http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial3/
    rozdzial1.html

    > Nie moge sie doszukac takiej informacji w regulaminie rachunku.

    To może, jak już wspomniałem, w umowie?

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-12-29 15:40:47
    Od: pebesiak <P...@n...e>

> [...]
    > przelewu po kursie banku?
    >
    > Nie moge sie doszukac takiej informacji w regulaminie rachunku.

    Dla potomnych :) :

    Nie ma limitow przelewow przez internet.
    Jest pobierana oplata 20zl, zawsze z kwoty przelewu wg kursu banku.

    --
    PJ