  • 1. Data: 2011-12-25 10:10:27
    Temat: Karta Kredytowa PrePaid - gdzie najtaniej i do moze do zalozenia Online?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Karta Kredytowa PrePaid - gdzie najtaniej może do założenia Online i
    jeszczy byłoby super jak automatycznie? Czy może nie da rady?

  • 2. Data: 2011-12-25 13:35:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Karta Kredytowa PrePaid - gdzie najtaniej może do założenia Online i
    > jeszczy byłoby super jak automatycznie? Czy może nie da rady?

    jeżeli prepaid to już nie będzie karta kredytowa
    może chodzi o kartę przedpłaconą wypukłą
    takich niestety nie wiem gdzie szukać

    erator/

  • 3. Data: 2011-12-25 13:59:06
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-25 14:35, zlotowinfo pisze:
    > może chodzi o kartę przedpłaconą wypukłą
    > takich niestety nie wiem gdzie szukać

    np. http://prepaid.bzwbk.pl/
    wybrać "rejestracja" potem "karta internetowa",
    "czy posiadasz kartę..." - nie.