  • 1. Data: 2004-12-02 15:52:25
    Temat: Limit na KK w mBanku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Właśnie otrzymałem emilka, że przyznano mi limit w kwocie wnioskowanej.
    W wysokości średniego miesięcznego wpływu na konto.
    Tak siedzę i kombinuję, czy gdybym wnioskował o 2/3/X razy tyle,
    to miałbym szansę tyle dostać?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 2. Data: 2004-12-02 16:31:47
    Temat: Re: Limit na KK w mBanku
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> napisał w
    wiadomości news:condng$1m5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > W wysokości średniego miesięcznego wpływu na konto.
    > Tak siedzę i kombinuję, czy gdybym wnioskował o 2/3/X razy tyle,

    Na to pytanie moze ci odpowiedziec tylko Bank... My nie mamy dostepu do
    Twoich danych...

  • 3. Data: 2004-12-02 17:02:58
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli ocrush
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Na to pytanie moze ci odpowiedziec tylko Bank... My nie mamy dostepu
    > do Twoich danych...

    :-D no nie wiem...
    A tak na poważnie, to może niedoczytałem, ale jest jakiś limit?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 4. Data: 2004-12-02 17:57:42
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > A tak na poważnie, to może niedoczytałem, ale jest jakiś limit?

    Kiedy parę miesiecy temu podwyższałem limit na KK mBanku, Pani mi wyliczyła
    że mogę wnioskować nawet o prawie trzykrotność średnich zarobków netto z
    trzech ost. miesięcy. Ja wybrałem ok 1,5x zarobki i dostałem podwyższenie po
    paru dniach - bez składania żadnych papierów. Z całą pewnością moim plusem
    było tu wcześniejsze utrzymywanie karty przez ponad rok bez żadnych
    przekroczeń, ale myślę że przy występowaniu o kartę spokojnie można próbować
    dwukrotność zarobków.

    <żart>No, chyba że mRadni dostają wyższe limity</żart>

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2004-12-02 18:17:18
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    > :-D no nie wiem...
    > A tak na poważnie, to może niedoczytałem, ale jest jakiś limit?

    Z pewnoscia jest to ileskrotnosc miesiecznych dochodow lub wplywow na
    rachunek... Nie chce mi sie szukac :)
    Ja wnioskowalem o 2x dochodow, przyznali 1,7x dochodow... i wiecej mi nie
    potrzeba, zreszta tylko niewielki odsetek jest wykorzystywany

  • 6. Data: 2004-12-03 10:22:53
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Henryk "Plumski" Plumowski:
> [...]
    > W wysokości średniego miesięcznego wpływu na konto.
    > Tak siedzę i kombinuję, czy gdybym wnioskował o 2/3/X razy tyle,

    Mnie przyznali dwukrotność.

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

  • 7. Data: 2004-12-03 11:40:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mnie przyznali dwukrotność.

    Ja mam 2,5xzarobki.