  • 1. Data: 2004-12-02 14:32:54
    Temat: konto w Inteligo
    Od: "becchino" <k...@p...pl>

    Witam,

    Widzialam na grupie troche narzekania na funkcjonowanie konta Inteligo.
    Ale mimo to zapytam, czy jestescie zadowoleni z kont firmowych w Inteligo ?

    Karolina

  • 2. Data: 2004-12-02 16:39:10
    Temat: Re: konto w Inteligo
    Od: SebCz <s...@k...pl>

    > Widzialam na grupie troche narzekania na funkcjonowanie konta Inteligo.

    A widziałaś na grupie jakiś bank, na który by trochę nie narzekano? :)

    > Ale mimo to zapytam, czy jestescie zadowoleni z kont firmowych w
    > Inteligo ?

    Ja - tak. Niektóre rzeczy mogłyby być tańsze, ale musisz rozważyć za i
    przeciw, poczytać TOiP.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-02 19:26:47
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    SebCz napisał(a):

    > A widziałaś na grupie jakiś bank, na który by trochę nie narzekano? :)
    Oczywiscie: BS w Jelesni :)

    Robert