  • 1. Data: 2002-03-16 16:59:46
    Temat: LGnet przelew z zagranicy
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Czy jest możliwe otrzymywanie przelewów z zagranicy na netKonto w LGnet?
    Jeśli tak, to czy jest potrzebne złożenie jakiegoś stałego upoważnienia do
    skupu walut po kursie dnia (jak w mBanku)?

  • 2. Data: 2002-03-17 09:04:38
    Temat: Re: LGnet przelew z zagranicy
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> (news:a6vtmj$1n0$1@onyx.icpnet.pl):
    > Czy jest możliwe otrzymywanie przelewów z zagranicy na netKonto w LGnet?
    > Jeśli tak, to czy jest potrzebne złożenie jakiegoś stałego upoważnienia do
    > skupu walut po kursie dnia (jak w mBanku)?

    Odpowiadam sobie: Nie jest możliwe. Dostałem zaraz wieczorem pocztą
    wewnętrzną odpowiedź pocztą wewnętrzną od bankierki-opiekunki (w sobotę! -
    ładnie).