  • 1. Data: 2002-03-16 15:23:05
    Temat: Prowizja za platnosc karta
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Dzis probowalem zaplacic w TUI za krotki wypad na Slowacje (nb. na dlugi
    weekend praktycznie brak miejsc!). Az tu nagle gdy dochodzi do zaplaty
    pani mowi, ze za platnosci karta Polcard kaze im pobierac prowizje 2,5%.
    Czy to jest OK? (wiem, ze to powtarza sie na grupie co pare miesiecy,
    ale moze ktos przypomni...)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-03-16 19:08:20
    Temat: Re: Prowizja za platnosc karta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pani mowi, ze za platnosci karta Polcard kaze im pobierac prowizje 2,5%.
    > Czy to jest OK? (wiem, ze to powtarza sie na grupie co pare miesiecy,

    Nie jest OK. Jezeli chce tak robic, to powinna dawac ceny +2,5% i pisac, ze
    przy platnosci gotowka wystepuje wlasnie taki rabat ;)

  • 3. Data: 2002-03-16 19:09:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 16, 2002 at 04:23:05PM +0100, Maciej Loret wrote:

> [...]
    > pani mowi, ze za platnosci karta Polcard kaze im pobierac prowizje 2,5%.
    > Czy to jest OK? (wiem, ze to powtarza sie na grupie co pare miesiecy,

    Wiesz, polcard czy inne visa tez z czegos musi zyc. ;-)

    Ja bym potraktowal to 'informacyjnie' i sie zapytal czy cos Pani
    sugeruje bo w/g umowy jaka podpisali z aklajerem nie maja prawa
    rozrozniac (czytaj: kazac placic wiecej) osobom placacym karta. Choc
    placacym w druga strone (gotowka) moga niestety dac ceny nizsze ;-(

    Polecam triade, wlasnie zaczeli akceptowac karty i nic bzdurnego nie
    mowia (nie wiem czy dotyczy to wszystkich biur, ale placilem przez
    internet).

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-03-16 19:36:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

> [...]
    > rozrozniac (czytaj: kazac placic wiecej) osobom placacym karta. Choc
    > placacym w druga strone (gotowka) moga niestety dac ceny nizsze ;-(

    Prawde mowiac nie chodzi mi o te 2,5%, tylko o zasady. Pierwszy raz sie
    spotkalem z takim czyms. Czy moge "doniesc" do Polcardu o takim
    zdarzeniu? Ewentualnie gdzies indziej?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 5. Data: 2002-03-17 08:46:13
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Cześć!
    A propos płatności w Triadzie.
    Płaciłem kartą z Citi w Gdańsku we Wrzeszczu i nikt nie kazał mi płacić
    więcej - ba, nawet załapałem się na większą zniżkę niż oferowaną centralnie
    (oczywiście większy bonus nie miał nic wspólnego, że płaciłem KK, ale też
    nie musiałem płacić więcej)

    --
    Pozdrowienia
    Sław