  • 1. Data: 2012-08-11 22:36:26
    Temat: Ksiegowanie platnosci KK...
    Od: a...@g...com

    Panowie... zdazylo się komus ze, platnosc karta kredytowa ok. 9-tej rano zostala
    zaksiegowana w tym samym dniu ?

  • 2. Data: 2012-08-13 14:51:06
    Temat: Re: Ksiegowanie platnosci KK...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 13:36:26 -0700, arooone napisał(a):

    > Panowie... zdazylo się komus ze, platnosc karta kredytowa ok. 9-tej
    > rano zostala zaksiegowana w tym samym dniu ?

    Raczej mało prawdopodobne.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-08-13 15:03:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sie, 14:51, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Raczej mało prawdopodobne.

    Ale z data tego samego , gdy patrzymy online dnia nastepnego to juz
    jak najbardziej normalne.
    Zwalaszcza, gdy zakup jest na granicy dnia zamkniecia okresu karty.

  • 4. Data: 2012-08-13 23:18:29
    Od: a...@g...com

    On Monday, August 13, 2012 3:03:02 PM UTC+2, krzysztofsf wrote:

    > Ale z data tego samego , gdy patrzymy online dnia nastepnego to juz
    >
    > jak najbardziej normalne.
    >
    > Zwalaszcza, gdy zakup jest na granicy dnia zamkniecia okresu karty.

    ...no wlasnie o ta "granice" chodzi...
    Probuje ocenic "ryzyko"... piszce jak to u Was bylo z porannymi (7-10) platnosciami
    karta ...

  • 5. Data: 2012-08-14 07:54:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sie, 23:18, a...@g...com wrote:

    > ...no wlasnie o ta "granice" chodzi...
    > Probuje ocenic "ryzyko"...  piszce jak to u Was bylo z porannymi (7-10)
    platnosciami karta ...

    Banki generuja zestawienie dla okresu z pewnym opoznieniem, dlatego
    duza szansa, ze transakcja z dnia poprzedniego i to poranna, zostanie
    jednak zaksiegowana z dniem jej wykonania.

    Ja ma karty ustawione z dwutygodniowa roznica dnia zamykania okresu -
    wybieram sobie karte do placenia w zaleznosci od tego, kiedy planuje
    splate.