  • 1. Data: 2012-08-11 16:10:41
    Temat: 32 mln zł wyprowadzone z banku!
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/mazowieckie/news/
    gigantyczna-afera-w-stolicy,1830742
    Dziwne, że jakoś nikt jeszcze nic na ten temat nie napisał!
    Czy ktoś wie, co to za bank?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-08-11 19:28:00
    Temat: Re: 32 mln zł wyprowadzone z banku!
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no podobno duzy, ale nikt sie nie chwali ktory...

  • 3. Data: 2012-08-11 19:57:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    A co mnie to obchodzi? Nie moj bank.

  • 4. Data: 2012-08-11 21:31:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >A co mnie to obchodzi? Nie moj bank.

    Albo o tym nie wiesz.

  • 5. Data: 2012-08-11 22:50:56
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Dziwne, że jakoś nikt jeszcze nic na ten temat nie napisał!
    > Czy ktoś wie, co to za bank?

    Ujawnienie nazwy banku mogłoby spowodować większe straty niż drobne 32 mln
    więc prawdopodobnie dojdzie do ugody między bankiem a sprawcami i bank
    wycofa zarzuty w zamian za akt dobrej woli np. zwrot jakiejś części
    skradzionych pieniędzy.

  • 6. Data: 2012-08-12 09:41:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 21:31:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Albo o tym nie wiesz.

    Przypuszczalnie, gdyby Jakub był właścicielem jakiegoś (jakiegokolwiek)
    banku, wiedziałby coś o tym. Jeśli nie ma żadnego banku, doniesienie o
    dowolnej aferze bankowej może skomentować, jak w cytacie, i będzie miał
    rację.
    Rozjaśniło ci się trochę?

    AK, wyjątkowo cierpliwie

  • 7. Data: 2012-08-12 10:29:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2012 16:10:41 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/mazowieckie/news/
    gigantyczna-afera-w-stolicy,1830742

    > Dziwne, �e jako� nikt jeszcze nic na ten temat nie napisa�!
    >
    > Czy ktoďż˝ wie, co to za bank?

    Wczoraj rano na TVN24 mówili mBank. W późniejszych relacjach już tylko "bank";)

  • 8. Data: 2012-08-12 14:07:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Wczoraj rano na TVN24 mówili mBank. W późniejszych relacjach już tylko

    "Mężczyzna był prezesem spółki, która zaciągała w placówce "lewe" pożyczki"

    Więc raczej nie mbank, bo nie ma on oferty dla spółek kapitałowych
    (a tu: prezes).

    a.

  • 9. Data: 2012-08-12 15:36:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:

    > "Mężczyzna był prezesem spółki, która zaciągała w placówce "lewe" pożyczki"
    >
    > Więc raczej nie mbank, bo nie ma on oferty dla spółek kapitałowych
    > (a tu: prezes).

    E tam, to żaden argument... Pismaki nie odróżniają prezesa od
    właściciela. :-)

    --
    MiCHA