  • Data: 2021-04-30 00:18:12
    Temat: Kredytówka w skarbonce?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tyle lat z citkiem, a ostatnio dużo robią, żeby mnie zniechęcić... A to
    wymówią, a to jakieś płaskie gówno :) zamiast karty przyślą. I do tego
    podobno mają w ogóle się sprzedać...

    Tak sobie pomyślałem, że może warto poszukać gdzie indziej. A skoro i
    tak mam konto w skarbonce od 35 lat, to może tam?

    Miał ktoś w ręku tę ich Mastercard Platinum? Plusy tam niejakie widzę -
    bezprowizyjne przewalutowania, ubezpieczenia (chyba nie całkiem
    bezwartościowe :) )...

    Są jakieś kruczki, których nie widzę? Powiedzmy, że 125 zł opłaty
    rocznej mogę przełknąć...

    MJ