  • Data: 2021-05-18 16:32:00
    Temat: Re: Kredytówka w skarbonce?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 maja 2021 o 13:34:18 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hehe, już mam (tzn. umowę i kartę w produkcji, ciekawe, jak szybko dojdzie -
    santander platyny wysyła kurierem, są następnego dnia - choć to w sumie bnpp był do
    tej pory rekordzistą, bo tylko tam dostałem kartę od ręki w tzw. "punkcie" - >

    Ech, na kartę ciągle czekam, podobno w piątek wysłali, w porównaniu do santandera
    żal.pl

    > @Michał Jankowski - może więc ta karta będzie dla Ciebie, jak w skarbonce miałbyś
    połowę opłaty to tu będziesz miał za darmo i jeszcze min. 240zł rocznie zwrotu.
    > Spróbować nic nie kosztuje - wydanie za darmo, a po pół roku (i przed upływem roku)
    można też za darmo zamknąć.

    Uzupełnienie informacji - zamykanie ułatwili - tzn. teoretycznie, bo jeszcze trzeba
    przetestować - do opcji osobiście w oddziale (oj, pani zła na mnie była, że to do
    niej przyszedłem KK zamykać ;) oraz wysłania listem na adres centrali doszła opcja
    wysłania skanu/fotki odręcznego (ODRĘCZNEGO, na komputerze nie wolno ;) pisma mailem.

    > Potem okazało się, że bez tej obecności można, ale tylko dla kart srebrnych - dla
    mc world i visa platinum użytkownik musi przyjść coś podpisać - na szczęście już nie
    trzeba przychodzić razem. Ale niestety wciąż trzeba przyjść do jednego oddziału, bo
    podpisy muszą być na tej samej kartce (podpisy - bo posiadacz nadal musi iść do
    oddziału, żeby kartę dodatkową zamówić i podpisać aneks - i jeszcze przebojowa
    ciekawostka, do niedawna PINy przychodziły pocztą, a wczoraj dostałem PIN do ręki -
    PIN dla użytkownika karty dodatkowej! - a kartę wyślą pocztą na adres użytkownika -
    tutaj ciekawostką jest citi, który dodatkowe karty wysyła na adres posiadacza karty
    głównej...).

    Hehe, jak można się było spodziewać, ja dostałem do tej karty jeden PIN do ręki - a
    dziś (karta przyszła wczoraj, podobno poleconym - a być może nawet z potwierdzeniem
    odbioru - ciekawe, czy znów jakiś mądrala tan sam błąd wymyślił co kiedyś, choć
    kiedyś wqurwiali tym tylko tych, co dostawali karty mc world - to takie niby na
    poziomie "złotej" - choć to jakiś świeży pomysł musi być, bo w listopadzie/grudniu
    dostaliśmy z santander min. 5 kart - w tym 1-2-3 i mc world - i oprócz platyn
    wysyłanych kurierem wszystkie przyszły listem zwykłym - chyba że nie zauważyłem
    poleconego, bo mam "polecony do skrzynki" - właśnie od czasu stania w kolejce na
    poczcie po mc world z santandera - do której swoją drogą karta dodatkowa dla żony
    zaginęła na poczcie - również w poleconym - i nawet bank nie zdołał wydobyć od poczty
    wyjaśnień w tej sprawie) niespodzianka, zwykłą pocztą przyszedł na adres użytkownika
    drugi PIN (inny) - i teraz zgaduj, którego w bankomacie użyć, żeby kartę aktywować i
    zmienić PIN na własny?