  • Data: 2021-05-12 13:41:48
    Temat: Re: Kredytówka w skarbonce?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 4 maja 2021 o 21:03:28 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    za granicę - bo akurat wie, że tam, gdzie jedzie, kredytówkę trzeba mieć.
    jedynie trzeba pamiętać, żeby kupić nieco euro na zapas.

    > Tia... tylko czasem jest wymóg, że aby "uaktywniło się" np.
    > ubezpieczenie podróżne, to trzeba KK za granicą dokonać płatności ;)

    No jak komuś zależy na ubezpieczeniu z KK to jednak coś niecoś trzeba za to zapłacić.
    Ale np. w milku podobno wystarcza dowolny zakup w strefie bezcłowej lotniska - np.
    "antyterrorystycznej" wody (bo tą można wnieść do samolotu, a tej z domu wciąż nie).
    Chyba tylko milek ma tak łatwo, santander wymaga opłacenia podróży daną kartą, a
    diners odpowiednich obrotów przed wyjazdem.

    > Trafiały mi się też bankomaty, co Curvy nie chciały obsłużyć
    > a debetowa Visa z Milka obciążona 1% prowizją szła bez problemu :D

    curviszcze ma ZTCP ostre ograniczenia w wypłatach, więc nie polegałbym na nim jako na
    karcie bankomatowej.

    > Podsumowując, warto mieć min 2-3 różne plastiki w portfelu

    A, to oczywiste, ja nawet w PL noszę ze sobą 6.