  • 1. Data: 2004-02-21 19:14:12
    Temat: Kredyt ratalny z kartą od mBanku
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Od kilku dni pojawiają się informacje o coraz to nowych produktach kartowych
    w ofercie mBanku. Kolejnym, który pojawi się na rynku w kwietniu, będzie
    kredyt ratalny połączony z kartą płatniczą.

    Oferta ta jest przeznaczona dla mniej zamożnych klientów i konkurencyjna wobec
    ofert banków wyspecjalizowanych w udzielaniu kredytów konsumpcyjnych na zakup
    określonych dóbr. Kwota udzielonego w ten sposób kredytu może wynieść od 500
    do 100.000 zł.

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=651

    -------------
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2004-02-21 23:43:35
    Temat: Re: Kredyt ratalny z kartą od mBanku
    Od: d...@p...onet.pl

    "Podobny kredyt ratalny z kartę płatniczą oferują już na polskim rynku
    Eurobank i Lukas Bank"(kartyonline.net)

    Zaczynają naśladować konkurencję, bo ich pomysły się jakoś średnio
    sprawdzają jeżeli chodzi o wyniki finasowe:(
    Szczególnie EuroBank(mkioski + karta z kredytem ratalnym).

    Nie wiem czemu, ale mBank zaczyna mnie bawić.
    np. jak upadnie WP.pl i zostaną na lodzie z KK co-branded.

  • 3. Data: 2004-02-22 09:46:55
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    jak dobrze wiem, to jest eKARTA onet, merlin i interia - z wp jeszcze nie
    mieli nic wspólnego...

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz......

  • 4. Data: 2004-02-22 09:59:09
    Od: "krzysio" <k...@o...pl>

    > jak dobrze wiem, to jest eKARTA onet, merlin i interia - z wp jeszcze nie
    > mieli nic wspólnego...

    no to juz maja :)
    nie chodzi tu o ekarte

    --
    krzysio

  • 5. Data: 2004-02-22 11:31:11
    Od: d...@p...onet.pl

    > jak dobrze wiem, to jest eKARTA onet, merlin i interia - z wp jeszcze nie
    > mieli nic wspólnego...

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=650

    pozdr.

  • 6. Data: 2004-02-22 11:47:30
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    dziękuję za aktualizację mojej wiedzy :D

    --
    ------------
    | devcio |

  • 7. Data: 2004-02-23 08:28:58
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czemu, ale mBank zaczyna mnie bawić.
    > np. jak upadnie WP.pl i zostaną na lodzie z KK co-branded.

    To, że WP upadnie nie zmieni faktu, że kartą będzie można dalej się
    posługiwać. Myślę, że to portal a nie bank płaci za swoje logo na karcie.

  • 8. Data: 2004-02-23 11:20:18
    Od: d...@p...onet.pl

    > To, że WP upadnie nie zmieni faktu, że kartą będzie można dalej się
    > posługiwać. Myślę, że to portal a nie bank płaci za swoje logo na karcie.

    To już nie chodzi o to.
    Jaka będzie reakacja Klientów już posiadających karty, wpływ na wizerunek
    kart i banku (PR) ?
    Posługiwanie się kartą z logiem upadłej firmy - wątpliwa przyjemność a
    ubieganie się o kartę z nieistniejącą firmą(brak dodatków, które oferuje
    portal posiadaczom kart...).

    pozdr.