  • 1. Data: 2004-02-21 18:44:52
    Temat: Gdzie taki kredyt?
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Potrzebuje wziasc kredyt, 15 tys., w ktorym banku?

    --
    Artur
    mailto:m...@N...k-ow.net

  • 2. Data: 2004-02-21 22:12:22
    Temat: Re: Gdzie taki kredyt?
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Potrzebuje wziasc kredyt, 15 tys., w ktorym banku?

    Potrzebujesz - idziesz i bierzesz. :))

    Napisz fachowcom dokładniej - na ile, ile, w czym, na co, po co i
    dlaczego, jaka jest Twoja zdolność itp.

    Bo póki co Twoje pytanie przypomina:

    "Chcę kupić - gdzie mam to kupić?"

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-02-21 22:20:54
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Potrzebujesz - idziesz i bierzesz. :))

    eurobank? :))

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-02-21 22:36:11
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > eurobank? :))

    Aaa, whatever :)) Nie miałem z nim do czynienia. Chodziło mi o samo
    pytanie:

    "Chcę zatankować, w której stacji ?"

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-02-23 17:04:17
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Sory! Pytanie mało brzmieć: Gdzie tani kredyt?