  • 1. Data: 2009-10-11 17:35:32
    Temat: Kredyt odnawialny w Multi
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Witam,

    Czy udzielają go w jakiejś uproszczonej procedurze? (np na podstawie
    historii rachunku)
    Do jakiej wysokości?

    paul.

  • 2. Data: 2009-10-11 17:56:55
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> napisał w wiadomości grup

    > Czy udzielają go w jakiejś uproszczonej procedurze? (np na podstawie
    > historii rachunku)
    > Do jakiej wysokości?

    Do wysokości 50k.

  • 3. Data: 2009-10-11 18:00:35
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    MarekZ (b...@a...w.pl) wrote in news:hat60r$src$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
    > Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> napisał w wiadomości grup
    > Do wysokości 50k.

    Albo i więcej.

    Jak ostatnio poprosiłem o niewielki kredyt (20k), to mi powiedzieli, że z
    moją historią rachunku daliby mi z uproszczoną procedurą na ponad 90k.

    Ale uwaga na błędy softu :) Miesiąc po uruchomieniu pobrali ponownie opłatę
    za linię. Po reklamacji oddali w ciągu jednego dnia, ale na ręce trzeba
    patrzeć :)

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 4. Data: 2009-10-11 18:06:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:h...@h...gregu.cjb.net...

> [...]
    >
    > Ale uwaga na błędy softu :) Miesiąc po uruchomieniu pobrali ponownie
    > opłatę za linię. Po reklamacji oddali w ciągu jednego dnia, ale na ręce

    Ale linię? Gotówkowy to wiadomo, ale linia?? Teoretycznie mają limit do 50k,
    dla AQ chyba 100k, ale to nie tak od razu. Mówię o prawdziwej procedurze
    uproszczonej czyli o braku potrzeby podania (nie mówiąc już o
    dokumentowaniu) źródeł dochodu.

  • 5. Data: 2009-10-11 18:24:17
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    MarekZ (b...@a...w.pl) wrote in news:hat6id$t81$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
> [...]
    > 50k, dla AQ chyba 100k, ale to nie tak od razu. Mówię o prawdziwej
    > procedurze uproszczonej czyli o braku potrzeby podania (nie mówiąc już o

    Linia :) Nie kredyt gotówkowy. Wyliczyłem, że linia jest dla mnie tańsza, bo
    nie byłem pewien, czy kredyt wykorzystam (i kiedy wykorzystam), a opcję
    musiałem mieć od razu. Ale mam AQ od paru lat, więc to by się zgadzało -
    limit wyższy...

    Procedura wyglądała tak:
    - e-mail do pani, która obsługiwała m.in. kredyt hipoteczny;
    - uzgodnienie warunków;
    - podpisanie umowy;
    - uruchomienie kredytu.

    Od uzgodnienia warunków (mejlowo i telefonicznie) do uruchomienia trwało to
    ze 3 dni, ale dlatego, żeśmy się z żoną nie śpieszyli do oddziału podpisać.
    Po podpisaniu - następnego dnia linia uruchomiona. Żadnych kwitów nie
    donosiliśmy, żadnych deklaracji też nie składaliśmy.
    Właśnie w trakcie podpisywania umowy pani nam powiedziała, że dla nas limit
    dla procedury uproszczonej wynosił coś koło 96k (albo w tych okolicach, nie
    pamiętam dobrze).

    G.

  • 6. Data: 2009-10-12 14:25:51
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Właśnie w trakcie podpisywania umowy pani nam powiedziała, że dla nas
    > limit dla procedury uproszczonej wynosił coś koło 96k (albo w tych
    > okolicach, nie pamiętam dobrze).

    niestety nowi mają prowizję 1,6%/rok. Ja na szczęście mam jeszcze 1%

  • 7. Data: 2009-10-12 15:12:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > niestety nowi mają prowizję 1,6%/rok. Ja na szczęście mam jeszcze 1%

    Plus dla Multi jest w tym przypadku taki, że jak ktoś miał starą linię, to
    przy jej podwyższaniu zachowuje się "prawa nabyte" do starej wysokości
    prowizji i starej wysokości oprocentowania (także dla kwoty podwyższenia).
    Większość banków by zapewne próbowała w takiej sytuacji skroić klienta, a tu
    proszę. Niedopatrzenie jakieś, czy co? :)

    Ma to znaczenie, bo prowizja 1,6% ma charakter bez mała zaporowy a i 1,2%
    dla aq jest nędzne.