  • 1. Data: 2009-10-11 14:35:13
    Temat: przelew eb -> mbank
    Od: Ra <a...@a...com>

    ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go
    zlecę ? czy przelew z multi do mbanku też idzie przez kir i tak samo długo ?

  • 2. Data: 2009-10-11 15:15:30
    Temat: Re: przelew eb -> mbank
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Paź, 16:35, Ra <a...@a...com> wrote:
    > ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go
    > zlecę ? czy przelew z multi do mbanku też idzie przez kir i tak samo długo ?

    Zleć go lepiej jutro rano (na pierwszą sesję to tak około 6 rano), to
    dojdzie najpóźniej drugą sesją. Jak dziś wbijesz w tym trybie pseudo-
    online to cholera wie kiedy oni to puszczą.

    Przelewy Multi-mBank nie idą do KIR, ale rozliczane są tak jakby szły
    do KIRu i w tym samym czasie co zewnętrzne są księgowane.

  • 3. Data: 2009-10-11 16:17:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Ra pisze:
    > ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go
    > zlecę ?

    Loteria.
    Zwlaszcza w poniedzialki.
    Przyczyna opoznien jest raczej ksiegowanie w mBanku.
    ZAWSZE, niezaleznie od banku z ktorego wysylalem pieniadze pierwsza
    sesja (akurat w Multi nie mam konta) , mialem pieniadze na koncie w
    mBanku po poludniu, przewaznie po 14-ej tak ze moglem z nich korzystac.
    Natomiast liczenie na wczesniejsze ksiegowanie, umozliwiajace np.
    dokonanie przelewu z mBanku tymi pieniedzmi na konto w kolejnym banku w
    ktoreym tegoz dnia jeszcze by byly, jest bardzo ryzykowne.

  • 4. Data: 2009-10-12 21:24:16
    Od: Ra <a...@a...com>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > sesja (akurat w Multi nie mam konta) , mialem pieniadze na koncie w
    > mBanku po poludniu, przewaznie po 14-ej tak ze moglem z nich korzystac.
    na szczęscie było ok i pieniążki były przed 14
    > Natomiast liczenie na wczesniejsze ksiegowanie, umozliwiajace np.
    > dokonanie przelewu z mBanku tymi pieniedzmi na konto w kolejnym banku w
    > ktoreym tegoz dnia jeszcze by byly, jest bardzo ryzykowne.
    profilaktycznie zrobiłem też przelew ręczny: oddział eb + wpłatowat mbanku

  • 5. Data: 2009-10-14 18:40:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > (akurat w Multi nie mam konta) , mialem pieniadze na koncie w mBanku po
    > poludniu, przewaznie po 14-ej tak ze moglem z nich korzystac.

    Tak? A ja często wysyłam z Citi, Getinu i Rajfiego do mBanku I sesją i nie
    mam takiego zjawiska.

  • 6. Data: 2009-10-14 19:41:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak? A ja często wysyłam z Citi, Getinu i Rajfiego do mBanku I sesją i
    > nie mam takiego zjawiska.

    BZWBK , EB , kiedys BPH jak mialem konto. Przewaznie tak jak opisalem.
    Co jakis czas sa lamenty na forum mBanku - glownie w poniedzialki.

    Ciekawe jak udaje ci sie otrzymywac pieniadze wczesniej, jesli 1-a sesja
    przychodzaca w mBanku jest o godz 12-ej. Masz konto biznesowe czy prywatne?

    Przewaznie kolo 13-ej nie mam jaszcze pieniedzy na koncie, jak loguje
    sie kolo 14-ej to juz sa, chociaz czasem musze sprawdzic jeszcze kolo
    15-ej, jesli nie bylo.
    Obecnie sporadycznie korzystam z ich konta i bankomatow , tak wiec nie
    sledze zmian. Przelewy robie albo z KK do mBanku, albo, zeby zasilic
    konto dziecku pod wyplate - ale to juz profilaktycznie wyciagam
    wczesniej z kredytu a jak przelew dojdzie zapycham nim dziure w kredycie.

  • 7. Data: 2009-10-14 21:33:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe jak udaje ci sie otrzymywac pieniadze wczesniej, jesli 1-a sesja
    > przychodzaca w mBanku jest o godz 12-ej. Masz konto biznesowe czy
    > prywatne?

    I takie i takie (i nawet jeszcze dwa techniczne) mam, ale to jest chyba bez
    znaczenia jeśli chodzi o księgowania.

    > Przewaznie kolo 13-ej nie mam jaszcze pieniedzy na koncie, jak loguje sie
    > kolo 14-ej to juz sa, chociaz czasem musze sprawdzic jeszcze kolo 15-ej,
    > jesli nie bylo.

    Ja zazwyczaj sprawdzam w okolicy 13:00 o ile chcę to gdzieś dalej wysyłać
    III sesją, czy coś z tym robić w ramach mBanku. W zasadzie nie pamiętam
    (poza jednym lub dwoma przypadkami) abym nie miał zaksięgowanego (zapewne na
    około setkę przypadków).

    Na pewno nie stwierdziłbym, że opóźnione księgowania I sesji przychodzącej
    są w mBanku normą.