  • 1. Data: 2005-04-04 16:52:04
    Temat: Kredyt hipoteczny - oprocentowanie w różnych bankach
    Od: Chauchesque <c...@w...pl>

    Jestem właśnie przed decyzją zaciągnięcia
    kredytu hipotecznego w Multibanku.

    Mam taką ofertę z Multibanku :

    50000 wpłata własna
    200000 kredyt

    warunki to :

    3,60% chf i prowizja 1%.

    Gdzie dostane lepsze warunki ?
    Czy uważacie że to oprocentowanie jest OK ?

    Pomóżcie bo nie jestem za bardzo zorientowany w ofertach banków,
    może ktoś się podzieli własnymi doświadczeniami z poszukiwaniami kredytu,
    za wszelkie rady z góry dziękuję.

    Chauchesque

  • 2. Data: 2005-04-04 19:19:39
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 18:52:04 +0200, Chauchesque <c...@w...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Pomóżcie bo nie jestem za bardzo zorientowany w ofertach banków,
    > może ktoś się podzieli własnymi doświadczeniami z poszukiwaniami kredytu,

    3,47% (marża + WIBOR 3M) bez prowizji. To tak na początek. Jak chcesz
    wiecej to zapraszam na priv. Do dobrej oferty potrzeba dobrej
    informacji.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-04 21:19:43

  • 3. Data: 2005-04-04 20:13:22
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    napisał:

    > 3,47% (marża + WIBOR 3M) bez prowizji. To tak na początek. Jak chcesz
    > wiecej to zapraszam na priv. Do dobrej oferty potrzeba dobrej
    > informacji.

    chyba sie tak nie da - no chyba że marża jest ujemna, albo wibor? ;)
    pozdr.
    Marcin

  • 4. Data: 2005-04-04 20:38:30
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2005 22:13:22 +0200, Marcin <m...@o...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisa? w wiadomooeci
    > Dnia Mon, 04 Apr 2005 18:52:04 +0200, Chauchesque <c...@w...pl>
    > napisa?:

    > chyba sie tak nie da - no chyba ?e mar?a jest ujemna, albo wibor? ;)
    > pozdr.
    > Marcin

    Oj chyba sie da. To jest oferta standardowa.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --

    Przetestowano na: 2005-04-04 22:38:33

  • 5. Data: 2005-04-04 21:59:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Zbigniew napisał(a):
    > Oj chyba sie da. To jest oferta standardowa.

    To chyba się coś z WIBOREM stało...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-04-05 06:28:47
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 23:59:22 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> napisał:

    > To chyba się coś z WIBOREM stało...

    Przepraszam LIBOR

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-05 08:28:48

  • 7. Data: 2005-04-05 06:30:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message opsop6aglaynic5p@ada, Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Oj chyba sie da. To jest oferta standardowa.

    Może dla złotówek :)
    Powiem wprost co inni insynuują :)
    Dla CHF jest LIBOR

    Pozdrawiam