  • 1. Data: 2005-04-04 13:25:30
    Temat: Piątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w
    piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień - nie wpisywać się i w ten sposób
    oddać hołd Ojcu Świętemu? To tak na gorąco pomyslane - może ktoś ma jakiś
    lepszy pomysł. Ja wiem, że to i tak nieadekwatne wobec tego co się stało,
    ale tak sobie jakoś pomyślałam, że można by coś "zrobić" wspólnie - jako
    grupa. Wirtualna wprawdzie, ale przecież grupa ludzi, którzy często ze sobą
    rozmawiają.

  • 2. Data: 2005-04-04 13:37:56
    Temat: Re: Piątek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > popieram - jeden dzień chyba każdy wytrzyma

    A tak przy okazji popatrzcie na strony bankow - zdecydowana wiekszosc,
    tak jak i inne strony w sieci przybrala czarne barwy lub dolaczyla
    czarna wstazke.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-04 14:11:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-04 16:31- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy plusz,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > popieram - jeden dzień chyba każdy wytrzyma

    Też popieram: wspólne działanie czyni wspólnotę.

  • 4. Data: 2005-04-04 14:31:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-04-04 14:53:13
    Od: "redfer" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > grupa. Wirtualna wprawdzie, ale przecież grupa ludzi, którzy często ze sobą

    Popieram w 100%

  • 6. Data: 2005-04-04 15:09:08
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > popieram  - jeden dzień chyba każdy wytrzyma

    Ja też popieram
    --
    Darek

  • 7. Data: 2005-04-04 16:10:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:
> [...]
    > grupa. Wirtualna wprawdzie, ale przecież grupa ludzi, którzy często ze sobą

    A ja nie popieram, bo to rodzi przymus. Jesli ktos chce w ten sposob
    (IMHO dziwaczny zupelnie) oddawac hold, to niech oddaje, ale obawiam
    sie, ze ci co sie jednak odezwa beda w jakis sposob pietnowani (o,
    bandzior sie odezwal, a my tu hold skladamy) i to mi sie juz bardzo nie
    podoba.

    Czyli, robcie co chcecie, ale nie miejcie przypadkiem pretensji do tych,
    ktorzy nie wezma w tym udzialu.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-04-04 16:27:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol said the following On 2005-04-04 18:10:
    [...]

> [...]
    > sie, ze ci co sie jednak odezwa beda w jakis sposob pietnowani (o,
    > bandzior sie odezwal, a my tu hold skladamy) i to mi sie juz bardzo nie

    Nie zawsze sie z Tobą zgadzam, ale tu sam bym lepiej nie oddał swojego
    zdania.
    KJ

  • 9. Data: 2005-04-04 17:17:02
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > co sie jednak odezwa beda w jakis sposob pietnowani (o, bandzior sie
    > odezwal, a my tu hold skladamy) i to mi sie juz bardzo nie podoba.

    Zwlaszcza, ze moze wpasc ktos przypadkiem sie o cos spytac i nie bedzie
    wiedzial o organizowanej akcji. A tacy pytacze zwykle nie czytaja gurpy
    wstecz... jeszcze tydzien wstecz...

    Ale jezeli chodzi o sama akcje, to jestem za, ale... bez szalenstwa...

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2005-04-04 17:28:51
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w
    > piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień - nie wpisywać się i w ten sposób

    i w ten sposob bedzie byc moze jeden dzien bez zazartych klotni
    no osobiscie popieram pomysl w calej rozciaglosci - zeby pisac jak najmniej
    bezsensownych postow - zwlaszcza nie zwiazanych zupelnie ! z tematem grupy i
    to nie tylko w piatki czy soboty, ale w kazdy dzien tygodnia !
    a na temat 8 kwietnia juz sie pewnie kilka osob szykuje, choc wielu tego
    jeszcze nie wie - a pewnie bedzie to temat - jak dobrac sie do banku, ze
    przez ich "a może by tak ..." - nie poszedl moj przelew 8 a dopiero 11,
    czyli po terminie, czesto wypadajacym właśnie na 10-tego