  • Data: 2004-05-18 14:21:35
    Temat: Kredyt hipoteczny - oprocentowanie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to wyglada w praktyce gdy kredyt oparty jest na wibor 6M , a marza banku
    wynosi x%. Czy brany jest sredniomiesiecny wibor czy jak? Czy odsetki sa
    przeliczane ponownie wraz z wrostem/spadkiem wiboru? Tworzy sie aneksy do
    umowy kreedytowej? Zdaje sobie sprawe ze powinna to precyzowac umowa, ale
    takowej nie mam wiec pytam o generalne zasady. Najbardziej by mnie
    interesowalo jak to wyglada w bph?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton