  • 1. Data: 2005-07-21 10:17:28
    Temat: Koszt przelewu w euro do Sparkasse
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    Witam;
    muszę przelać do Sparkasse w Niemczech sumę ok. 3 tys. euro;
    proszę o informację, czy oprócz kosztów polskiego banku, Sparkasse pobiera
    jakieś opłaty? Przelew chcę zrobić w dwóch ratach. Jeżeli te koszty nie będą
    proporcjonalne do wysokości kwoty, to bardziej opłacalne będzie wysłanie
    całości kwoty od razu.
    Przy okazji, może ktoś z Państwa wie, w którym banku w Polsce koszt przelewu
    za granicę
    byłby najmniejszy, i jakiego rzędu są to koszty

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-21 10:27:43
    Temat: Re: Koszt przelewu w euro do Sparkasse
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Christophoros wrote:
> [...]
    > przelewu za granicę
    > byłby najmniejszy, i jakiego rzędu są to koszty

    Jak dostarczysz wszyskie dane to 10 zl w Kredyt Banku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-21 10:28:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Christophoros wrote:
    > Dziękuję i pozdrawiam

    Tyle, ze pewnie trzeba rachunek u nich miec ;) Musisz to sprawdzic

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-21 10:36:24
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:dbntcm$4v3$1@news.onet.pl...

    > Tyle, ze pewnie trzeba rachunek u nich miec ;) Musisz to sprawdzic
    >
    > Michał 'Amra' Macierzyński

    Dziękuję za odpowiedź
    Krzysztof

  • 5. Data: 2005-07-21 10:39:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Christophoros wrote:
    > Dziękuję za odpowiedź

    Gdyby co - to jeszcze Millennium nowe jakies stawki wprowadzilo.
    Ogolnie z przelewami do UE jest coraz lepiej :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-07-21 11:07:01
    Temat: Re: Koszt przelewu w euro do Sparkasse (przelewy w Millenium)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Gdyby co - to jeszcze Millennium nowe jakies stawki wprowadzilo.
    > Ogolnie z przelewami do UE jest coraz lepiej :)

    Co do Millenium... Ostatnio musialem wyslac przelew (taki na różowym
    papierku :)) na kwote 80 zl. Na poczcie jak zwykle była ogromna kolejka,
    a obok poczty jest Mille więc pomyślałem, że zajrzę właśnie tam. Za
    wpłate 80 zł pani przy kasie chciała ode mnie 30 zł.

    Podziękowałem i wysłałem w punkcie kasowym za 2,5 zł.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-07-21 11:40:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    scream wrote:
    > Podziękowałem i wysłałem w punkcie kasowym za 2,5 zł.

    Normalka. W innych bankach podobnie jest.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-08-03 05:58:40
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    a to bardzo dziwne... i trzeba coś wreszcie coś z tym zrobić... bo przelew
    ze Sparkasse do Polski..wynosi

    0,50 E

    dobre, nie...
    (bo liczą, że jesteśmy już w unii)