  • Data: 2007-11-01 21:33:54
    Temat: Konto w Toyata bank!!!
    Od: "Michał R." <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam zamiar od dluzszego czasu zalozyc konto w Toyota bank.

    1) ale niestety karta kosztuje wg mnie troche drogo - 30 zł rocznie czyli
    2,50 zł miesięcznie - czy da sie wybrać założenie konta bez karty?

    2) jakie są plusy iminusy posiadania tego konta - jakie sa jeszcze opłaty

    3) jak działa strona internetowa - czy ogólnie jesteście zadowoleni

    4) aha i czy jest do nich jakiś kontakt telefoniczny infolinia czy cos
    takiego!!!

    PODZIELCIE SIE UWAGAMI