  • 1. Data: 2002-11-25 11:08:15
    Temat: Konto mBiznes a VW Plus Biznes
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem. Zalkladam dzialalnosc gospodarcza i musze w zwiazku
    z tym zalozyc konto "firmowe" - dlatego tez szukam mozliwie najtanszego
    konta (wzialem pod uwage te dwa mBiznsz i VWBank Plus Biznes).
    Czy moze mi kots poradzic, ktore z tych dwoch kont bedzie lepsze - tanisze?
    (jakies kruczki, etc. o ktorych nie pisze w tabeli oplat)

    Moja dzialanosc wramach tego konta bedzie sie ograniczac do:
    - jeden przelew miesiecznie na konto osobiste
    - przelew do ZUS
    - przelew do US

    Dzieki za odpowiedzi,

  • 2. Data: 2002-11-25 11:16:09
    Temat: Re: Konto mBiznes a VW Plus Biznes
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Użytkownik "Michal Grochala" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moja dzialanosc wramach tego konta bedzie sie ograniczac do:
    > - jeden przelew miesiecznie na konto osobiste

    Korzystam od roku z konta VW banku , jestem zadwowolony. Zlecenia przelewu
    można skladac telefonicznie na bezpłatny numer, przelewy jedynie do ZUS
    płatne. Stan konta mogę otrzymać bezpłatnie na mój fax za darmo.
    Nie znam natomiast mBiznes.

    Tadeusz

  • 3. Data: 2002-11-25 11:17:11
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > Moja dzialanosc wramach tego konta bedzie sie ograniczac do:
    > - jeden przelew miesiecznie na konto osobiste

    Wez pod uwage fakt, iz VW nie wydaje kart - pieniadze musisz wiec przelac na
    inne konto (gdybys kiedys potrzebowal gotowki). Mozesz jeszcze w Warszawie w
    kasie je wyplacac.
    Dla mnie to bylby problem. Ale moze dla ciebie akurat dostep do gotwki nie
    gra roli.

    Pozdrawiam
    Anetta

  • 4. Data: 2002-11-25 11:22:25
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

> [...]
    > można skladac telefonicznie na bezpłatny numer, przelewy jedynie do ZUS
    > płatne. Stan konta mogę otrzymać bezpłatnie na mój fax za darmo.

    A co z potwierdzeniami (ZUS i Urz. Skarbowy) - czy wystarczaja miescieczne
    wyciagi czy musisz zamawiec je osobno.

    M.G.

  • 5. Data: 2002-11-26 10:23:14
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    > A co z potwierdzeniami (ZUS i Urz. Skarbowy) - czy wystarczaja miescieczne
    > wyciagi czy musisz zamawiec je osobno.
    >
    > M.G.

    Nic nie zamawiasz wyciąg otrzymujesz co miesiąc poczta na firmowym papierze
    z wyszczególnieniem wszystkich operacji

    Tadeusz

  • 6. Data: 2002-11-26 10:44:21
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > Nic nie zamawiasz wyciąg otrzymujesz co miesiąc poczta na firmowym
    papierze
    > z wyszczególnieniem wszystkich operacji

    tyle, ze wyciag ten przypominal bardziej jakas ksiazke szyfrow niz wyciag
    bankowy - przynajmniej jakis rok temu - bo wowczas to zamknalem konto
    natychmiast po otrzymaniu pierwszego wyciagu
    papierek jaki otrzymalem - nie zawieral nawet nazwy firmy - a tylko
    nazwisko, a kilka pozycji zawieralo jakies skroty myslowe zamiast opisu.

  • 7. Data: 2002-11-26 12:19:52
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    A gdzie teraz masz rachunek firmowy jesli moge zapytac?

    M.G.