  • 1. Data: 2002-11-25 11:11:57
    Temat: potwierdzenie w INGoNline
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Witam!

    Gdzie w systemie INGOnLine mozna wydrukowac potwierdzenie przelewu? Ten
    system jest tak drewniany, że sprawdzałem wszystkie mozliwości i nic
    nie znalazłem... albo jestem slepy albo sam nie wiem.. ;-)
    pomóżcie...

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 2. Data: 2002-11-25 11:31:10
    Temat: Re: potwierdzenie w INGoNline
    Od: "Krzysztof Teperek" <k...@o...pl>

    > Gdzie w systemie INGOnLine mozna wydrukowac potwierdzenie przelewu? Ten
    > system jest tak drewniany, że sprawdzałem wszystkie mozliwości i nic

    Rachunki-Wyciągi.

  • 3. Data: 2002-11-26 20:49:40
    Od: "Sebastian74" <sebastian@wytnij_to@data.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > system jest tak drewniany, że sprawdzałem wszystkie mozliwości i nic
    > nie znalazłem... albo jestem slepy albo sam nie wiem.. ;-)

    Drukowane potwierdzenie przelewu możesz zamówić po każdej operacji w Halo
    Śląskim. Przyjdzie pocztą. Z tego co pamiętam gratis. W IngOnline nie ma
    takiej opcji.

    pozdro
    s.

  • 4. Data: 2002-11-27 07:31:51
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Śląskim. Przyjdzie pocztą. Z tego co pamiętam gratis. W IngOnline nie ma

    Nieprawda!!!

    W menu Rachunki_Wyciągi taka opcja istnieje.
    W ostatniej kolumnie Czynność masz dwa batony: Szyczegóły i Drukuj.
    Użycie przycisku Drukuj - to wydruk wyciągu
    Użycie przycisku Szczegóły - to rozwinięcie szczegółów transakcji i
    nowy "baton" drukuj przy każdej transakcji.
    W przypadku wypłaty np. bankomatowej przycisk drukuj jest nieaktywny, dla
    każdej transakcji typu przelew przycisk aktywny - wydruk potwierdzenia.

    Szydlo12