  • 1. Data: 2002-11-25 10:37:52
    Temat: mBank - zdefiniowany przelew do US
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Witam.

    Czy istnieje mozliwosc zdefiniowania przelewu do US i ZUS
    ze strony mBanku ?
    Formularze przelewow do ww urzedow roznia sie od formularzy
    przelewow zdefiniowanych (specjalne formatki).

    GreG

  • 2. Data: 2002-11-25 14:12:47
    Temat: Re: mBank - zdefiniowany przelew do US
    Od: "maryś" <c...@A...konto.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze strony mBanku ?
    > Formularze przelewow do ww urzedow roznia sie od formularzy
    > przelewow zdefiniowanych (specjalne formatki).

    \TI\Nxxxxxxxxxx\VAT7\xxMxx\TXT\
    twój nip m-ąc rok

  • 3. Data: 2002-11-25 17:55:23
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maryś" <c...@A...konto.pl> napisał w wiadomości

    > \TI\Nxxxxxxxxxx\VAT7\xxMxx\TXT\
    > twój nip m-ąc rok

    Bardzo fajnie, ale to akurat wiem. Pytalem o zdefiniowanie
    przelewu tak, abym nie musial wpisywac za kazdym razem
    nr-u konta US (innego dla VAT, innego dla PIT, innego dla CIT),
    oraz za kazdym razem wpisywania hasla 1-razowego.

    GreG

  • 4. Data: 2002-11-25 18:04:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arto4h$c9n$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:
> [...]
    > nr-u konta US (innego dla VAT, innego dla PIT, innego dla CIT),
    > oraz za kazdym razem wpisywania hasla 1-razowego.

    No i właśnie takie rozwiązanie Ci maryś podał.
    Warunek: musisz zapisać to jako przelewy zdefiniowane, nie jako "przelew do
    US". Tytuł jest pamiętany z definicją, można go też przy wykonaniu
    zmodyfikować.

  • 5. Data: 2002-11-25 22:20:03
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@w...pl:

    > No i właśnie takie rozwiązanie Ci maryś podał.
    > Warunek: musisz zapisać to jako przelewy zdefiniowane, nie jako
    > "przelew do US". Tytuł jest pamiętany z definicją, można go też przy
    > wykonaniu zmodyfikować.

    To taki przelew pójdzie jako zwykły czy w tym specjalnym formacie dla US???
    P.S. Skąd wziąć takie oznaczenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson

  • 6. Data: 2002-11-26 06:54:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:25112002.7D2BD02A@budzik61.poznan.pl, Budzik wrote:

    > To taki przelew pójdzie jako zwykły czy w tym specjalnym formacie dla
    > US???
    Jak wpiszesz w zwykłym przelewie taki specjalny tytuł z ukośnikami, to
    uzyskasz właśnie ten "specjalny format".
    Formatki w eBankach generują po prostu taki znormalizowany tytuł.

    > P.S. Skąd wziąć takie oznaczenia?
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/doc/polecenie_przel
    ewu_objasnienie.doc

  • 7. Data: 2002-11-26 10:23:07
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > No i właśnie takie rozwišzanie Ci maryś podał.
    > Warunek: musisz zapisać to jako przelewy zdefiniowane, nie jako "przelew do
    > US". Tytuł jest pamiętany z definicjš, można go też przy wykonaniu
    > zmodyfikować.

    Ale bedzie platny - 1 PLN.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 8. Data: 2002-11-26 11:50:58
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    > Ale bedzie platny - 1 PLN.
    >
    > --
    Nigdzie nie ma takiego zapisu, za to wyraznie jest napisane do US za darmo.

  • 9. Data: 2002-11-26 11:52:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DE34B8B.82366AD7@robobat.com, Rafal Gaweda wrote:

    > Ale bedzie platny - 1 PLN.

    cos za cos :)

  • 10. Data: 2002-11-26 12:50:12
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/zusius.html

    Przelewy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) oraz Urzędów Skarbowych
    (US) są jedną z podstawowych funkcji konta firmowego.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych wymaga realizacji zobowiązań w formie
    przelewu bankowego o specjalnym formacie. Serwis mBanku pozwala wykonywać
    przelewy do ZUS zarówno przez Internet i automatyczny serwis mLinii (przelew
    zleca Klient) jak i przy pomocy operatora mLinii. Zgodnie z podstawowymi
    zasadami mBIZNES Konta przelewy do ZUS, jako przelewy niezbędne, obowiązkowe
    dla każdego przedsiębiorcy, są bezpłatne - jeśli są wykonywane przez
    Internet lub w automatycznym serwisie mLinii.
    Jest to oferta unikalna na rynku - mBank nie wykorzystuje faktu, że Klient
    musi wykonywać niektóre operacje bankowe, aby obciążyć go kosztami
    niezbędnych przelewów.

    Już wkrótce również przelewy do Urzędów Skarbowych będą obowiązkowo
    wykonywane w specjalnym formacie - innym niż zwykłe przelewy do innych
    banków. mBank przygotowuje się do tych wymagań i z chwilą wprowadzenia
    specjalnych przelewów na rachunki Urzędów Skarbowych z pewnością
    zaproponujemy konkurencyjnie niską cenę za ich realizację. Oznacza to, że
    przelewy te będą bezpłatne, o ile model finansowy mBanku pozwoli na tak
    korzystne dla Klientów rozwiązanie.

    > cos za cos :)

    > Czy mBank planuje wprowadzenie opłat za przelewy do ZUS (obecnie są
    bezpłatne)?

    Nie ma takich planów. Podstawą strategii cenowej mBanku w zakresie konta
    firmowego jest zapewnienie jak najtańszej obsługi operacji obowiązkowych - w
    tym wypadku: rezygnacja z opłat za przelewy do ZUS, które przedsiębiorca sam
    zleci przez Internet.