  • Data: 2003-11-25 14:36:09
    Temat: Kiedy opłata za KK?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o karte VC Lukasa, choć podejrzewam że pytanie ma bardziej
    ogólny charakter.

    Przy wyrobieniu jest opłata, rok później również.
    Po kolejnym roku dostaje się nową i znowu się płaci.

    A jak to wygląda w przypadku gdy po półtora roku używania pierwszej,
    po jej zgubieniu dostałem (za darmo, bo to pierwszy mój przypadek)
    nową, oczywiście z całkiem innymi terminami ważności?
    Czy kolejną opłatę potrącą za pół roku kiedy upłynie ważność tej
    starej - zgubionej, czy po roku posiadania nowej?

    Pytam się bo chciałbym wyrobić MC, a z VC zrezygnować w ostatniej
    chwili. Tylko kiedy będzie ta ostatnia chwila?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl