  • 21. Data: 2002-08-23 06:59:59
    Temat: Re: Karty EC/MC
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Pojecie grace period nie ma sensu w odniesieniu do karty innych niz
    > kredytowe (bo tylko tam po jakims czasie dopisywane sa odsetki), ale
    > charge maja odpowiednik g-p - w koncu placi sie w okolicach konca
    > miesiaca.
    dla grupowiczow to i tak bez roznicy
    chyba wszyscy uzywaja kk jako charge, splacajac wszystko aby nie bylo
    odsetek
    takze roznica pomiedzy kk a charge sprowadza sie do dlugosci okresu w
    ktorym bank nas kredytuje
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 22. Data: 2002-08-23 07:55:21
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 23 Aug 2002 08:59:59 +0200, RobertS <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >odsetek
    >takze roznica pomiedzy kk a charge sprowadza sie do dlugosci okresu w

    A prowizja?
    KK transakcje bezgotówkowe bez prowizji
    Charge - prawie wszystkie mają prowizję od operacji bezgotówkowych

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    W KK w przeciwienstwie do charge cenie sobie te co najmniej 2tyg czasu na
    dojscie do siebie po otrzymaniu wyciagu... a dopiero potem splacenie

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 24. Data: 2002-08-23 12:11:17
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysiolek napisał(a):

    > A prowizja?
    maleje, ostatnio u fortisa

  • 25. Data: 2002-08-24 08:40:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 14:05:21 +0000 (UTC), "Karol Żwiruk"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    >to dziwne bo od człowieka który wdrażał tę kartę w Citku
    >słyszałem że do końca tego roku powinno im się udać
    >przejść na EUR.

    A co w tym dziwnego, ze na citiphone gadaja bzdury :-) ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl