  • 11. Data: 2002-08-22 07:44:52
    Temat: Re: Karty EC/MC
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Karol Żwiruk" napisał(a):
    > no, 3 i pół, bo charge LG jest bezprowizyjna przy bezgotówkowych
    > operacjach w Polsce, i bardzo zbliża ją to do KK,
    brakuje mozliwosci wziecia kredytu, ale to zaleta

    > nie ma jedynie grace-period'u.
    ma
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-08-22 08:33:57
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    podobno jest pilotazowa w BSK ale na stronie nic o niej nie mowia

    >Nie, MC LG to karta obciazeniowa (charge).
    >Tak wiec zostaje 3 :-)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2002-08-22 09:52:12
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Citi twierdzi ze ich MC jest rozliczana w euro

  • 14. Data: 2002-08-22 10:13:10
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    paulus <p...@w...pl> napisał(a):

    > Citi twierdzi ze ich MC jest rozliczana w euro

    tak ? a kto Ci tak powiedział ?? i kiedy ?

    Karol Żwiruk

  • 15. Data: 2002-08-22 12:36:21
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >brakuje mozliwosci wziecia kredytu, ale to zaleta

    no ale tak samo jest z np. Pekao Shell - charge bez prowizji

  • 16. Data: 2002-08-22 12:39:54
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >tak ? a kto Ci tak powiedział ?? i kiedy ?
    >
    >Karol Żwiruk

    na bezposrednio postawione pytanie odpowiedzial tak czlowiek z 0801 322484 -

    chociaz z tego co pisano w tym temacie to wiem ze Citek "ma zamiar" zaczac
    przeliczac transakcje w Europie do EUR

  • 17. Data: 2002-08-22 12:55:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > no, 3 i pół, bo charge LG jest bezprowizyjna przy bezgotówkowych
    > operacjach w Polsce, i bardzo zbliża ją to do KK,
    > nie ma jedynie grace-period'u.

    Pojecie grace period nie ma sensu w odniesieniu do karty innych niz
    kredytowe (bo tylko tam po jakims czasie dopisywane sa odsetki), ale
    charge maja odpowiednik g-p - w koncu placi sie w okolicach konca
    miesiaca.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2002-08-22 14:01:21
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    paulus napisał(a):

    > no ale tak samo jest z np. Pekao Shell - charge bez prowizji

    nie wiem komu odpowiadales - mi czy karolowi

  • 19. Data: 2002-08-22 14:05:21
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > na bezposrednio postawione pytanie odpowiedzial tak czlowiek z 0801 322484

    to dziwne bo od człowieka który wdrażał tę kartę w Citku
    słyszałem że do końca tego roku powinno im się udać
    przejść na EUR.

    Karol Żwiruk

  • 20. Data: 2002-08-22 15:03:44
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >nie wiem komu odpowiadales - mi czy karolowi

    Karolowi - rzeczywiscie niewyraznie to wyszlo