  • 1. Data: 2009-02-01 20:54:58
    Temat: Karta kredytowa z powiadamianiem SMS
    Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com>

    Witam!

    Czy jest jakiś bank z sensowną ofertą karty kredytowej, do której można na
    bieżąco (SMS-em, ew. mejlem) otrzymywać powiadomienia o każdej dokonanej
    transakcji? Pisząc "sensowna", mam na myśli głównie koszty związane
    z samym posiadaniem takiej karty. Wiem, że w BZ WBK można włączyć
    powiadomienia, ale taka impreza to 5 PLN miesięcznie plus jeszcze coś za
    każdy SMS ponad limit, a do tego opłaty za kartę samą w sobie -- za drogo.

    Pozdrawiam
    MacAaron

  • 2. Data: 2009-02-01 20:59:46
    Temat: Re: Karta kredytowa z powiadamianiem SMS
    Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com>

    Ja przed chwilą:

> [...]
    > każdy SMS ponad limit, a do tego opłaty za kartę samą w sobie -- za drogo.

    Telefon mam w Orange, więc Polbank Era odpada, a powiadomienia dla BZ WBK
    Orange kosztują chyba tyle samo co dla każdej innej w tym banku.

    MacAaron

  • 3. Data: 2009-02-01 21:04:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Telefon mam w Orange, więc Polbank Era odpada, a powiadomienia dla BZ WBK
    > Orange kosztują chyba tyle samo co dla każdej innej w tym banku.
    >
    > MacAaron

    mnie Polbank smsów nie wysyła, a kartę mam odpowiednią i telefon też w
    erze... ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-01 21:04:39
    Od: "mac_kfiatek" <m...@g...pl>

    sprawdź w Millennium - sam sobie ustalasz oparacje i kwoty o ktorych masz
    byc informowany

  • 5. Data: 2009-02-01 22:13:45
    Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com>

    mac_kfiatek:

    > sprawdź w Millennium - sam sobie ustalasz oparacje i kwoty o ktorych
    > masz byc informowany

    "[...] usługa dostępna dla osób, które posiadają konto osobiste w Banku
    Millennium [...]".

    MacAaron

  • 6. Data: 2009-02-01 23:01:14
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 01 lut 2009 o 21:54 GMT, MacAaron napisał(a):

> [...]
    > każdy SMS ponad limit, a do tego opłaty za kartę samą w sobie -- za drogo.

    mBank, ale wydaje mi sie ze trzeba miec tez konto...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]