  • 1. Data: 2002-04-17 18:53:47
    Temat: Karta kredytowa
    Od: "damian" <d...@w...pl>

    Czy istnieje strona na której można porównać najlepsze na rynku karty
    kredytowe???

    Czy ktoś korzysta z karty VISA Classic IDEA Profit BZ WBK???

    I wreszcie, ktre karyt kredytowe są Waszym zdaniem najkorzystniejsze
    (Najmniejsze prowizje, bezprowizyjne transakcje bezgotówkowe)...

    Dziękuję za wszelką pomoc!

    Damian

    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-17 20:05:55
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    http://www.karty.pl

  • 3. Data: 2002-04-17 20:17:41
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...CIACHpl> napisał w wiadomości

    > http://www.karty.pl

    Nie polecam. Dowiesz sie np. ze Lukas bierze prowizje za wyplaty z bankomatu
    dla VE, co nie jest prawda. Informacje stare, przeterminowane od dawna.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-18 06:09:23
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "damian" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje strona na której można porównać najlepsze na rynku karty
    > kredytowe???
    >
    > Czy ktoś korzysta z karty VISA Classic IDEA Profit BZ WBK???

    Mam juz drugi rok. Nic za obie nie placilem. Rewelacyjny dostep do
    wszystkich transakcji przez Internet, znizki w Sklepie Wirtualnej Polski,
    duza wygoda, mila obsluga na infolinii, nabija niezwykle szybko punkty
    Profit.

    AO

  • 5. Data: 2002-04-18 06:53:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Apr 17, 2002 at 10:17:41PM +0200, Szymon wrote:

    > Nie polecam. Dowiesz sie np. ze Lukas bierze prowizje za wyplaty z bankomatu
    > dla VE, co nie jest prawda. Informacje stare, przeterminowane od dawna.

    Jak zwykle wiesz lepiej. Informacje nie sa ani przeterminowane ani
    stare - po prostu zaleza od tego do jakiego konta karta zostala
    wydana.

    Zreszta szczegoly mozna samemu obejrzec:

    http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp

    gdzie widac ze do konta standard wyplata z bankomatow jest 1%

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-04-18 10:20:17
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

    > Czy ktoś korzysta z karty VISA Classic IDEA Profit BZ WBK???
    >
    > I wreszcie, ktre karyt kredytowe są Waszym zdaniem najkorzystniejsze
    > (Najmniejsze prowizje, bezprowizyjne transakcje bezgotówkowe)...

    moim zdaniem ktoras z tych ktore wymieniles... idea profit, lub "zwykla"
    VC/VG BZWBK
    tanie, dlugi okres "kredytowania 0%" - extremalnie do 51 dni.
    jezeli jestes abonentem idei, jedna i druga daje spore korzysci. pierwsza "z
    urzedu", druga w przypadku np: placenia za uslugi operatora za jej pomoca.

  • 7. Data: 2002-04-18 13:28:34
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > I wreszcie, ktre karyt kredytowe są Waszym zdaniem najkorzystniejsze
    > (Najmniejsze prowizje, bezprowizyjne transakcje bezgotówkowe)...

    Ja korzystam od stycznia z VC BZWBK i jestem very zadowolony. Najbardziej
    rajcuje mnie dostep przez Internet, szczegolnie polaczony z tym dostep do
    ROR'u. Tez bylem na twoim miejscu i porownywalem, porownywalem itd itd i
    wybralem na prawde zachodni bank :)))). Polecam

    Lookas

  • 8. Data: 2002-04-18 17:49:04
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak zwykle wiesz lepiej. Informacje nie sa ani przeterminowane ani
    > stare - po prostu zaleza od tego do jakiego konta karta zostala
    > wydana.

    Bynajmniej tak nie twierdze, ze wiem lepiej. Napisalem jednakze, iz nie
    nalezy wierzyc bezgranicznie. Dobrym pomyslem byloby chyba napisac, iz
    oferta dotyczy 1 z 3 (!) kont.

    Wiesz... ja na WP przeczytalem w dziale banki, iz charge w ING Slaski ma 0%
    prowizji od zakupow. A w bankierze, ze 1%. Wiec komu tu wierzyc? Chodzi o
    to, iz nie mozna wierzyc strona, ktore podaja niepelne informacje lub
    bledne.

    pzdr

  • 9. Data: 2002-04-18 19:02:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"
> [...]
    > prowizji od zakupow. A w bankierze, ze 1%. Wiec komu tu wierzyc? Chodzi o
    > to, iz nie mozna wierzyc strona, ktore podaja niepelne informacje lub

    jedyny charge z zerowa prowizja jaki znalem to byl MC w handlobanku
    - www.karty.pl potwierdza ze prowizja 1%
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-04-18 20:09:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > jedyny charge z zerowa prowizja jaki znalem to byl MC w handlobanku
    > - www.karty.pl potwierdza ze prowizja 1%

    Zgadza sie... no niestety wiarygodnosc netu spada przez takowe info z WP.

    pzdr