  • 1. Data: 2002-12-11 09:51:25
    Temat: Karta Pekao Qualiflyer
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Czy ktos z otoczenia Pekao albo nawet sam SLuczak, ktory ostatnio niestety
    rzadko tu zaglada, moglby przedstwic oferte na karte zastepujaca kredytowa
    Qualiflyera ? Niedlugo konczy mi sie termin waznosci karty i nie wiem co
    bank mi zaoferuje nowego - na razie dostalem tylko ulotke ze zmiany nastapia
    i informacje o nowej ofercie dostane niebawem. Pytanie kiedy ? A moze ktos
    tutaj jednak zna juz szczegoly nowej oferty ?

    D.

  • 2. Data: 2002-12-14 23:58:05
    Temat: Re: Karta Pekao Qualiflyer
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>

    hehehe, bylem w kilku oddzialach banku - wiekszosc nie wiedzial ze jest taka
    karta a juz duzo mniej osob wiedzialo co dbedzie dalej "bo nie dostali
    zadnych instrukcji" alb dostali to samo co ja poczta