  • 1. Data: 2002-12-11 09:49:27
    Temat: Gdzie najtansza karta ?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Od kilku lat mam Vise Concerto w pko s.a ;-(.
    Mimo duzego oprocentowania przy wyplatach gotowki z bankomatu miesiac lub
    dwa temu podniesiono prowizje o kolejne 0,5% do 3,5% wyplacanej kwoty. A
    wiec mam juz dosc !
    Poniewaz czesto korzystam z tej karty i dokonuje wielu transakcji
    gotowkowych (wyplaty) oraz bezgotowkowych z przewaga tych pierwszych
    chcialbym pozbyc sie uciazliwych 3,5%. Miesieczny "ruch" na karcie to ok
    5kPLN. Na prowizjach trace wiec w granicach 200PLN/m-c ;-(

    Czy znacie i mozecie polecic jakies niedrogie w "utrzymaniu" karty ??
    Slyszalem o kartach obciazonych 1PLN bez wzgledu na wielkosc wyplaty w
    bankomacie ?

    Dziekuje za info
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-12-11 10:18:18
    Temat: Re: Gdzie najtansza karta ?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:at71nn$q7k$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    >
    > Czy znacie i mozecie polecic jakies niedrogie w "utrzymaniu" karty ??
    > Slyszalem o kartach obciazonych 1PLN bez wzgledu na wielkosc wyplaty w

    A do wypłat z bankomatu nie wystarcza jakaś VISA Electron albo Maestro ??
    RJCz

  • 3. Data: 2002-12-11 10:21:13
    Od: Alojzy Kluska <A...@m...org.pl>

> [...]
    >
    > Czy znacie i mozecie polecic jakies niedrogie w "utrzymaniu" karty ??
    > Slyszalem o kartach obciazonych 1PLN bez wzgledu na wielkosc wyplaty w
    [...]
    Proponuję Fortis Bank, (http://www.fortisbank.com.pl) wypłaty ze
    wszystkich bankomatów na świecie bez prowizji!!! Bank posiada oddziały
    "murowane", w których można np. wpłacać gotówkę również bez prowizji
    i uważam że jest najlepszą alternatywą dla banków wyłącznie wirtualnych,
    w których aby wpłacić gotówkę trzeba ponieść dodatkowe koszty. Jedyną
    wadą Fortisa jaką udało mi się znaleźć jest niewielki koszt prowdzenia
    rachunku, 7 zł/mies. + 1 zł/mies. za kartę Visa Elektron. Jestem ich
    klientem od niedawna (od 3 miesięcy) i jestm b. zadowlony. Plusem jest
    również dostęp do konta w dowolnym zakresie z telefonu komórkowego lub
    zwykłego oprócz dostępu poprzez internet.

    --
    Pozdrawiam, Alojzy Kluska
    A...@m...org.pl

  • 4. Data: 2002-12-11 10:28:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    VC debetowa w Multibanku - wyplacasz za darmo w Euronecie.
    Wspomiany fortis, lub np konto z Lwem w wersj prestiz czy konto
    podrozne w Lukasie - brak oplat za wyplaty w bankomacie.

  • 5. Data: 2002-12-11 11:35:36
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Tylko, ze nie znajdziesz karty kredytowej lub z odroczona platnoscia
    > ktora zapewniala by niskie prowizje przy wyplatach gotowkowych:(.
    Wlasnie takiej karty szukam: z odrocznym terminem i niskimi prowizjami przy
    wyplatach

    Mariusz

  • 6. Data: 2002-12-11 11:38:42
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Mariusz (Maniek) Milobedzki wrote:
> [...]
    >
    > Czy znacie i mozecie polecic jakies niedrogie w "utrzymaniu" karty ??
    > Slyszalem o kartach obciazonych 1PLN bez wzgledu na wielkosc wyplaty w

    Visa Concerto w PeKaO S.A. jest to (o ile dobrze pamietam) karta wypukla
    z odroczonym terminem platnosci.
    Czy do wyplat z bankomatu nie wystarczy Ci zwykle Maestro do Eurokonta?
    Nie placisz wtedy zadnej prowizji (gdy wyplacasz z bankomatow PeKaO lub
    Euronet).
    Wada jest to, ze musisz miec pieniadze na koncie, a przy Visa Concerto
    - nie.
    Tylko, ze nie znajdziesz karty kredytowej lub z odroczona platnoscia
    ktora zapewniala by niskie prowizje przy wyplatach gotowkowych:(.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 7. Data: 2002-12-11 11:39:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wlasnie takiej karty szukam: z odrocznym terminem i niskimi
    prowizjami przy
    > wyplatach

    To takowej nie znajdziesz. Wydjae mi sie, ze lepiej zrobisz tak:
    zalozysz konto w Multibanku lub Fortisie, postarasz sie o debecik w
    koncie i mozesz sobie wyplacac kase nietracac na prowizjach :)

  • 8. Data: 2002-12-11 18:30:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:at784u$3sk$1@news.onet.pl...

    > To takowej nie znajdziesz. Wydjae mi sie, ze lepiej zrobisz tak:
    > zalozysz konto w Multibanku lub Fortisie, postarasz sie o debecik w
    > koncie i mozesz sobie wyplacac kase nietracac na prowizjach :)

    I tu się mylicie drodzy koledzy ;). Oczywiscie, ze nie da sie znalezc karty
    chage z prowizja rzedu 1PLN, ale niska prowizja jest pobierana w.... nie
    wiecie? ;)
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bos1.htm
    W czasach gdy oprocentowanie w bankach wirtualnych wynosilo 16,5% to dalo
    sie nawet na tym zarobic ;).

    Maciej

    Hint: gdyby ktos nie zauwazyl... mowie o wyplacie z bankomatow wlasnych.

  • 9. Data: 2002-12-11 19:34:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hint: gdyby ktos nie zauwazyl... mowie o wyplacie z bankomatow
    wlasnych.

    No tak, ale to trzeba bylo miec wysoki limicik - a nie wiem czy takiej
    osobie chcialoby sie to robic ? :)

  • 10. Data: 2002-12-11 20:17:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:at8441$c0d$1@news.onet.pl...

    > No tak, ale to trzeba bylo miec wysoki limicik - a nie wiem czy takiej
    > osobie chcialoby sie to robic ? :)

    Hehe... jak ktos musial korzystac w tamtych czasach z debetu na 20-kilka %
    to juz moglo byc warte zachodu. Zwlaszcza jak bankomat mial niedaleko. Ze
    nie wspomne juz o zagladajacej w oczy koniecznosci skorzystania z kredytu w
    KK ;). Nawet teraz kredyt na 12% rocznie to jest dosc dobra oferta.
    Niewygodne jest tylko to, ze trzeba co miesiac splacic...

    Maciej