  • 11. Data: 2004-03-14 23:06:33
    Temat: Re: KK w PBH - czas oczekiwania na jej wydanie ...
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-12 22:10, Użytkownik draculka napisał:
    > klienta masz upowaznienie do przesylania informacji na e-mail?

    A gdzie napisałem że wyśle ją mailem?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-03-15 11:58:53
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał w wiadomości:

    > A gdzie napisałem że wyśle ją mailem?

    pozwolisz, że zacytuje:
    "Do 3 tygodni. Niech Ci w oddziale sprawdzą (albo wyślij mi na
    mcr(at)dione,ids,pl swój PESEL - zrobię to jutro) co się z nią dzieje.
    [...]."

    to raczej nie budzi wątpliwości...jaką drogą otrzymasz dane oraz jaką na nie
    odpowiesz :PPPP
    ponownie pozwole sobie na stwierdzenie - służbowa rzeczywistość miesza się z
    prywatną.
    EOT

    ===========
    draculka

    GG: 1210719

  • 13. Data: 2004-03-15 13:57:30
    Od: "Rto" <r...@n...nospam>

    Użytkownik "draculka" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > [...]."
    >
    > to raczej nie budzi wątpliwości...jaką drogą otrzymasz dane oraz jaką na

    Coś chyba mój czytnik nie wyświetla wszystkiego (w końcu to OE...
    może ktoś będzie miał tyle cierpliwości, żeby wytłumaczyć mi, jak działa
    np. slrn, rtin albo gnus??). Ja w każdym razie nie widzę informacji
    o tym, że odpowiedź będzie drogą mailową.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2004-03-15 20:04:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-15 14:57, Użytkownik Rto napisał:
    > Ja w każdym razie nie widzę informacji
    > o tym, że odpowiedź będzie drogą mailową.

    No ja też właśnie nie widzę, może powinniśmy obaj udać się do lekarza ;>

  • 15. Data: 2004-03-15 20:06:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-15 12:58, Użytkownik draculka napisał:

    > to raczej nie budzi wątpliwości...jaką drogą otrzymasz dane oraz jaką na nie
    > odpowiesz :PPPP

    To wyjaśnia jaką drogą miałbym otrzymać dane, a nie jaką zamierzałem
    na nie odpowiedzieć...

    > ponownie pozwole sobie na stwierdzenie - służbowa rzeczywistość miesza się z
    > prywatną.

    A pozwól sobie, smiało.

    > EOT

    OK