  • Data: 2008-11-19 06:01:35
    Temat: KK w AliorBank - pytania
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się nad wyrobieniem swojej pierwszej KK. Wybór padł na
    AliorBank. Jednak mam kilka wątpliwości, w związku z tym zwracam się do osób
    juz wyrabiających tam kartę:

    1. Czy rzeczywiście przelewy na dowolne konto są darmowe i są traktowane
    jako operacje bezgotówkowe?

    2. Czy przelewy są wliczane do sumy obrotu, zwalniające z opłaty za KK ?

    3. Jakie dokumenty są potrzebne do wyrobienia KK poza dowodem osobistym?

    4. Czy jeżeli to będzie moja pierwsza karta kredytowa to muszę przedstawiać
    oświadczenie z zakładu pracy o zarobkach?

    5. Jaki limit mogę dostać przy zarobkach 3000 netto/mc?

    6. Są jakieś haczyki, ukryte opłaty czy gwiazdki?? Czytając TOiP nic nie
    zauważyłem, ale mogłem przeoczyć ;)

    Pozdrawiam serdecznie