  • 1. Data: 2006-09-05 14:17:03
    Temat: KK pod zastaw lokaty - pytanie
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Jak to jest - czy lokata musi istniec przez caly czas posiadania karty?

    Czy jest to roznie rozwiazane w roznych bankach?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2006-09-05 17:10:02
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty - pytanie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Marek Ciszewski napisał(a):
    > Jak to jest - czy lokata musi istniec przez caly czas posiadania karty?

    zdecydowanie musi, przeciez jest ona zabezpieczeniem kredytu kartowego...
    ale oczywiscie mozna to obejsc ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-09-05 17:37:10
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > zdecydowanie musi, przeciez jest ona zabezpieczeniem kredytu kartowego...
    > ale oczywiscie mozna to obejsc ;-)

    Przenoszac taka karte do innego banku?

  • 4. Data: 2006-09-05 18:14:30
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > Przenoszac taka karte do innego banku?

    Witam,
    masz rację, po kilku m-cach posiadania takiej karty idziesz z wyciągami do ING,
    Millennium lub Raifiego (Raifi zawsze ostatni) i przenosisz sobie KK
    zabezpieczoną lokatą na KK bez zabezpieczenia, a starą zamykasz jak już
    dostaniesz do domu pocztą nową (nowe) karty.
    Sam tak zrobiłem na przykładzie Nordei. Wziąłem tam sobie ich kartę MC Standard
    z limitem 10K pod lokatę a po 3 m-cach "przeniosłem" ją do Millennium i
    Raifiego.
    W sumie mi się to nie opłaciło, bo z jednej z nich nie korzystam a opłatę
    roczną (40 PLN rocznie + 2,99 PLN miesięcznie) trzeba płacić :(
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 5. Data: 2006-09-05 20:46:27
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > zabezpieczoną lokatą na KK bez zabezpieczenia, a starą zamykasz jak już
    > dostaniesz do domu pocztą nową (nowe) karty.

    heh...
    tydzien temu poszedlem do millenium powiedzialem ze chcialbym przeniesc
    karte, to mi Pani powiedziala ze owszem ale trzeba przyniesc kilka rzeczy,
    jak sie zapytalem czym sie rozni procedura przenoszenia od wyrabiania nowej
    karty to sie okazalo ze tylko tym ze nie biora limitu starej karty do
    wyznaczania zdolnosci kredytowej... moze to dlatego ze to oddzial na
    prowincji :)) tak czy inaczej brak zaswiadczenia o zarobkach uniemozliwil mi
    przeniesienie tam karty, ostatecznie zlozylem wniosek w mBanku ktorego
    wczesniej nie bralem nawet pod uwage (bo karte przenosze z Multibanku, wiec
    tak jakby z BRE do BRE) i o dziwo ku mojemu zaskoczeniu wstepnie wniosek
    rozpatrzyli pozytywnie, zobaczymy co bedzie dalej na razie czekam na jakis
    kontakt.... mam nadzieje ze sie doczekam :))

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 6. Data: 2006-09-05 21:00:43
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > Standard
    > z limitem 10K pod lokatę a po 3 m-cach "przeniosłem" ją do Millennium i

    Czemu Raifi ostatni?

  • 7. Data: 2006-09-05 21:05:00
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message

    > Czemu Raifi ostatni?

    Raifi ostatni, bo wymaga przy przenoszeniu oryginałów wyciągu i oryginały
    zabiera już ich nie oddając. Mille i ING (przynajmniej w moim przypadku)
    zadowoliły się zrobieniem na miejscu w Oddziale ich ksero :)))
    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-05 22:04:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-09-05 23:05, osobnik Paweł stwierdził, iż:
    > Raifi ostatni, bo wymaga przy przenoszeniu oryginałów wyciągu i oryginały

    Głupie. Czym się różni dla Raiffiego oryginał od kopii potwierdzonej
    przez pracownika za zgodność z oryginałem?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-09-05 22:22:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 00:04:07 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
    > Dnia 2006-09-05 23:05, osobnik Paweł stwierdził, iż:
    >
    > Głupie. Czym się różni dla Raiffiego oryginał od kopii potwierdzonej
    > przez pracownika za zgodność z oryginałem?

    Tym, że tego oryginału nie użyjesz gdzie indziej. (Ja tylko cytuję)
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 10. Data: 2006-09-06 05:21:15
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > zabiera już ich nie oddając. Mille i ING (przynajmniej w moim przypadku)
    > zadowoliły się zrobieniem na miejscu w Oddziale ich ksero :)))

    A pod wzgledem funkcjonalnosci karty co lepsze?