  • 1. Data: 2014-11-13 12:33:20
    Temat: KK do płatności w walucie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    którą KK polecacie (nie debetówkę, bo z Alior Kantoru już mam);

    KK chcę podpiąć pod AppStore, płacić na eBay, Amazon itp...

    warunek konieczny to zwolnienie z opłaty min. na rok, żadnych
    ubezpieczeń itp...

    oprocentowanie kredytu kartowego nieistotne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-11-13 14:34:15
    Temat: Re: KK do płatności w walucie?
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 13.11.2014 12:33, RobertS wrote:
> [...]
    >
    > warunek konieczny to zwolnienie z opłaty min. na rok, żadnych
    > ubezpieczeń itp...
    >
    > oprocentowanie kredytu kartowego nieistotne

    RobertS jakie wrażenia z użytkowania kantoru aliora? Opłaca się tam
    zakłądać konto i kartę do tego? Teraz używam kart prepaid z bzwbk...
    tylko problem jest taki, że jak tam już wpłynie kasa to ciężko ją jest
    wybrać.. i szukam innej darmowej alternatywy...

  • 3. Data: 2014-11-13 15:04:56
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-11-13 o 14:34, Forall pisze:

> [...]
    > tylko problem jest taki, że jak tam już wpłynie kasa to ciężko ją jest
    > wybrać.. i szukam innej darmowej alternatywy...

    Nie jestem RobrtS - ale Ci odpowiem - mam kartę USD i EUR w kantorze.
    USD używam do zakupów na AliExpress, a EUR do płacenia za hosting (co
    miesiąc) + wyjazdy za zachodnią granicę + czasem przelewy za granicę w EUR.
    Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do
    Sync online i za free.

    Paweł

  • 4. Data: 2014-11-13 18:16:09
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-11-13 o 15:04, Pawel Muszynski pisze:

> [...]
    > Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do

    Dzięki Paweł za info, z tego co napisałeś konto walutowe masz w dawnym
    syncu a teraz t-mobile uslugi bankowe czy alior bank?

  • 5. Data: 2014-11-13 18:37:50
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/11/2014 18:16, For@ll wrote:

    > Dzięki Paweł za info, z tego co napisałeś konto walutowe masz w dawnym
    > syncu a teraz t-mobile uslugi bankowe czy alior bank?

    Już jaśniej nie można! Nie trafiłeś!
    | Alior KANTOR |
    ''''''''''''''''
    Przelew z/do TM Bankowe (i Alior też) free. Dalej z TM też free
    wszędzie. Z Kantora też free wszędzie ale to co tam kupiłeś.

  • 6. Data: 2014-11-13 19:43:11
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do

    No i można "podpiąć" Walutomat'a

    Darek

  • 7. Data: 2014-11-14 00:17:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > tylko problem jest taki, że jak tam już wpłynie kasa to ciężko ją jest
    > wybrać.. i szukam innej darmowej alternatywy...

    bardzo ok, do płatności w EUR karta w EUR, a do innych walut w USD

    aby karta była bezpłatna min. 1 operacja bezgotówkowa w roku, do tego
    jedną wypłatę z bankomatu w miesiącu masz gratis

    sprawdzałem przy płatnościach w EUR, CZK i DKK

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-11-14 00:18:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    przelewam do Alior Kantor kasę kupioną na cinkciarzu

    ps
    jakiś pomysł na KK z dobrymi przelicznikami? pozbyłem się T-Mobile i
    szukam alternatywy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-11-14 00:39:07
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 00:18:40 +0100, RobertS napisał(a):

    > przelewam do Alior Kantor kasę kupioną na cinkciarzu
    >
    > ps
    > jakiś pomysł na KK z dobrymi przelicznikami? pozbyłem się T-Mobile i
    > szukam alternatywy

    Obejrzyj niszowego Amexa w Millenium.
    Wiem, wiem, nie wszędzie akceptują.
    Jak na razie sprawdzony w funtach i EUR, miał najlepsze przeliczniki w
    porównaniu z Citi Visa/Mastercard, Mille Visa, debetówka Meritum i
    (zupełna egzotyka) prepaid Plus Banku.
    U mnie awansował na #1 na wyjazdy.
    No, do starego Polbanku mu daleko, ale w porównaniu z innymi jakie mam
    wychodzi najlepiej.

    --
    Imka

  • 10. Data: 2014-11-14 08:13:58
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-11-13 o 18:16, For@ll pisze:

    > Dzięki Paweł za info, z tego co napisałeś konto walutowe masz w dawnym
    > syncu a teraz t-mobile uslugi bankowe czy alior bank?

    Konto walutowe (właściwie 2 + 2 karty - USD + EUR) mam w Alior Kantor.
    Mam tam też konto złotowe - z niego kupuje się walutę, na nie wracają
    złotówki po sprzedaży waluty.

    Paweł