  • 1. Data: 2003-11-07 16:44:42
    Temat: KK Raiffeisen cd.
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hej,

    a wyskoczyłem dzis sobie do odzialu w/w banku ponegocjowac warunki
    przedluzenia korzystania z tego _wspanialego_ produktu bankowego. Zenada,
    zenada i jeszcze raz wstyd... Jak ktos bral te KK pod uwage to stanowczo
    odradzam !

    (1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,
    przeszedlem do

    (2) rezugnuje z obecnych KK Visa Classic i biore dwie (glowna i dodatkowa)
    KK Visa Nowa (po 25 PLN za sztuke - obleci)... i tu zaczynaja sie problemy:
    - trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro
    wszystkie moje dane maja ? )
    - trzeba przyciagnac posiadacza karty dodatkowej do oddzialu podczas drugiej
    wizyty (juz nawet nie wnikalem po co posiadacz i po co druga wizyta, bo
    wszystko mi opadlo )
    - nie da sie zrobic tak, ze do konca okresu waznosci uzywa sie obecnych
    kart, a nowa Visa Nowa jest uzywana od 1 stycznia (bo taki jest cykl
    produkcyjno - przyznawczy, ze sklada sie wniosek i ten wniosek jest
    realizowany, nie moze sobie poczekac). Czyli w skrocie placi sie ok.
    miesiaca podwojnie...

    Ogolnie droga przez meke...

    Oczywiscie bank o "wyjatkowej jakosci uslug" nie zwraca nawet fragmenciku
    pobranej oplaty za okres niewykorzystany (bylbym w stanie zrozumiec takie
    zachowanie przy rezygnacji z uslug banku w ogole, przy zmianie produktu na
    bardzo zblizony zrozumiec nie moge).

    Najzabawniejsze jest to, ze (nie)konsultantka podczas rozmowy zaproponowala
    _trzy_ krotnie zlozenie pisemnego rozwiazania umowy, mimo, ze twierdzilem,
    ze musze sie jeszcze zastanowic (ciekawe po co bank wydaje spore w sumie
    pieniadze na promocje i reklame - czyli lowienie jeleni :) ). Nie potrafila
    takze okreslic, czy zlozenie dyspozycji o nieodnawianiu karty jest
    ostateczne i nieodwolalne, czy tez mozna jednak poprosic o odnowienie jak
    sie ewentualnie zmieni zdanie.

    A juz szczegolnie o "wyjatkowej jakosci uslug" swiadczy fakt, ze nie znala
    poprawnego okresu wypowiedzenia umowy w dniach....

    Chyba trzeba bedzie sie przeprosic z mBankiem....

    MAd Hat
    ter <------------ szukajacy niedrogiej i 'user frendly' kredytowki

  • 2. Data: 2003-11-07 17:57:16
    Temat: Re: KK Raiffeisen cd.
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bogi6s$lo3
    > - trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro

    chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
    wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie
    a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa
    ps
    znam drozsze ! i bardziej zenujace
    :-)
    Krab

  • 3. Data: 2003-11-07 18:51:21
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    Wiesz co nisko cenisz swoj czas!
    A dotego smiecisz grupe jakimis bzdetami :(

    Fajas

  • 4. Data: 2003-11-07 21:38:02
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> naskrobał coś
    takiego

> [...]
    > odradzam !
    >
    > (1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,

    Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
    dziwnego. Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
    nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz. Jak cię
    nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
    debetową i nie psuj krwi ludziom.

  • 5. Data: 2003-11-07 22:00:27
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Zenada,

    > Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
    > dziwnego.

    Otoz dla mnie jest... przyzwyczailem sie do uzywania KK za darmo. Coz,
    niektorzy nazywaja to psuciem rynku :)

    > Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
    > nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz.

    Widzisz, widac, ze nie do konca czaisz baze na czym polega zysk banku z KK.
    Otoz oplata za wydanie to czesto nie pokrywa kosztow plastiku i kuriera, a
    juz na comiesieczne wyciagi to napewno nie starcza :).
    Slyszales kiedys o programach typu "Cash Back" ? To takie cudo, w ktorym -
    mowiac w skrocie - _bank_ placi klientowi, za to ze uzywa jego KK.

    Pomijajac juz taki skromny fakt, ze jak sie wkurwi klienta, to moze
    zrezygnowac takze z innych produktow oferowanych przez bank.

    > Jak cię
    > nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
    > debetową i nie psuj krwi ludziom.

    Tu nie chodzi o kwestje czy stac mnie czy nie. Po protu nie lubie placic za
    cos co jest za darmo...
    A w zasadzie chodzi o pokazanie mechanizmu traktowania zlapanego juz w siec
    klienta, co moze komus zaoszczedzic 'psucia krwi' gdy Raiffeisen bedzie mu
    chcial wcisnac ten shit za darmo....A zapewniam Cie, ze pewnym klientom nie
    dosc, ze wciskaja za darmo to jeszcze potrafia sporo doplacic w pierwszym
    roku uzytkowania !

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2003-11-07 22:04:05
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:bogi6s$lo3
    >
    > chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
    > wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie

    kwestia dyskusyjna, i raczej nie na tym forum. Masz racje w slowniku jest
    przez 'ch'

    > a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa

    nie wybieralem, bank mnie wybral :) I wlasnie dojrzewam do uwolnienia sie,
    szkoda tylko, ze wzialem dodatkowa w polowie roku.... trzeba bylo juz wtedy
    sie zastanowic...

    > ps
    > znam drozsze ! i bardziej zenujace
    > :-)

    ze niby Your City never sleeps ? :)

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2003-11-07 22:09:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boh4to$lqa$...@a...news.tpi.pl,
    $Szalony_Kapelusznik$ <s...@w...pl>:

    > kwestia dyskusyjna, i raczej nie na tym forum. Masz racje w slowniku
    > jest przez 'ch'

    Nie na tym forum, to fakt - ale nie poddawaj sie tak latwo. W dobrym
    slowniku jest tez przez 'h'.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-08 07:36:32
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    sie,
    > szkoda tylko, ze wzialem dodatkowa w polowie roku.... trzeba bylo juz

    Jak chcesz, to Ci z pocałowaniem w dupe załatwie KK Citi za 30 zł, bo mnie
    taki jeden meczy codziennie, i nie marudz juz :P
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-11-08 11:15:12
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Pamiętajcie, że Raiffeisen to bank nastawiony na lepiej sytuowanych klientów
    (w odróżnieniu od np. mBanku). Ot choćby konto lokacyjne, jeśli masz poniżej
    1000 zł, to masz 0%. Reasumując raczej nie spodziewam się tanich (a tym
    bardziej darmowych) kart w Raiffeisenie i niestety czarno widzę cenę nowych
    kart co branded z logo National Geographic (zwłaszcza, że Towarzystwo NG
    zawsze ma drogie rzeczy w swoim katalogu).

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:boh4p4$cle$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2003-11-08 11:20:16
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Proponuję mBank (niektóży narzekają na obsługę, ale bank jest darmowy i
    oferuje również karty kredytowe), a jak ktoś ma większe wymagania to polecam
    iść do MultiBanku albo Lukasa. Tam oprocentowanie jest jednakowe,
    niezależnie od wysokości środków (a jak wiadomo w Raifi się różni).

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:boh4to$lqa$1@atlantis.news.tpi.pl...