  • 1. Data: 2006-08-18 16:53:13
    Temat: KK Getin Banku
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    Wyplaty w bankomatach za granica sa darmowe. Czy to sie jednak kalkuluje w
    Europie (karta Visa)

    Jesli wyplace Kuny w Chorwacji to zostana one najpier przelicone na dolary
    (kurs Visy), a potem na PLN (kurs sprzedazy USD Getin banku).

    W dniu dzisiejszym kurs sprzedazy USD w Getin banku wynosi 3,0880PLN wiec
    nie jest taki zly. Pytanie tylko jak zostanie przliczona Kuna na USD...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2006-08-18 17:19:15
    Temat: Re: KK Getin Banku
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Baton napisał(a):
    > W dniu dzisiejszym kurs sprzedazy USD w Getin banku wynosi 3,0880PLN wiec
    > nie jest taki zly. Pytanie tylko jak zostanie przliczona Kuna na USD...

    Sam sprawdź:
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-08-18 17:28:17
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Sam sprawdź:
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp

    Ups, właśnie zauważyłem, że Kuny tam nie ma :(

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-08-18 18:13:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> wrote in message

    > Ups, właśnie zauważyłem, że Kuny tam nie ma :(

    Byc moze obciazenie sa w EUR po kursie akceptanta.

    MK