  • 11. Data: 2009-05-08 12:45:33
    Temat: Re: KIR a CERI - można utożsamić ?
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4f7bc6e7-7634-4912-8eb8-0023f96f06e9@o14g2000vb
    o.googlegroups.com...
    On 8 Maj, 12:05, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:

    >System zakonczyl swoj zywot w 2004 ;-) KIR zlikwidowal ten projekt na
    >rzecz rozwoju systemu ELIXIR :)

    KIR zamkną SYBIR na wyraźne życzenie banków (konkretnie ZBP ;-))
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

    Uwaga na adres!!!

  • 12. Data: 2009-05-08 12:49:15
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Oczywiscie NBP przybedzie od tego roboty, kazdy bank bedzie wystawial z
    > tysiac przelewow dziennie .. ale chyba nie sa to ilosci przerazajace dla
    > NBP ?

    Tak trochę więcej - w KIR "chodzi" ok 5 mln transakcji dziennie ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

    Uwaga na adres!!!

  • 13. Data: 2009-05-08 12:49:51
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > KIR to jedna z nielicznych rzeczy w tym kraju, która działa świetnie. Nie
    > ma więc potrzeby niczego poprawiać.
    Dzięki!
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

    Uwaga na adres!!!

  • 14. Data: 2009-05-08 13:33:11
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Hmmm... Ja tu mam w dokumntacji coś takiego m.in. Przelewy do US, ZUS idą
    > za posrednictwem aplikacji EDIklient dostarczonej przez NBP ...
    > Zapewne znów jakieś skróty myślowe. Ale faktem jest, że z tego EDIklienta
    > intensywnie gdzieś tam na końcówce korzystają, a nam to narzuca bardzo
    > konkretne formaty plików. Pytanie tylko do czego to się dalej łączy.
    > Idę szukać wiedzy na piechotę ;)
    fakt jest dwóch klientów którzy interfejsują się tą drogą z NBP