  • 1. Data: 2009-05-08 11:18:39
    Temat: Lokaty Open Finance - opinie
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod
    adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?
    Regulamin dostepny na tej stronie jest dosyc lakoniczny, a umowa
    przychodzi poczta dopiero po dokonaniu przelewu na ich konto.
    Czy nie ma zadnych problemow z wyplata srodkow? Co zawiera ta umowa
    ogolnie rzecz biorac?
    Pomijam fakt, ze nie da sie zlozyc wniosku o lokate bez wydania zgody na
    przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych - trudno.
    W watku
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/00efd7ae51286a1b/90160f0180c12d3f?#9
    0160f0180c12d3f
    uzytkownik Radzik napisal, ze mial jakies klopoty, ale niestety nie
    sprecyzowal tego w zaden sposob - moze teraz bylby sklonny rozwinac
    swoja wypowiedz?

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-05-08 12:24:34
    Temat: Re: Lokaty Open Finance - opinie
    Od: "aneczka" <a...@g...pl>

    miałam i mam - bez żadnych problemów
    Lokaty są w Noble Bank - Open Finance tylko pośredniczy.
    Po założeniu lokaty przysyłają też smsa i masz konto z podglądem

  • 3. Data: 2009-05-08 15:20:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gu14ef$ij2$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    jijomo <l...@o...pl> wrote:

    > Witam.
    > Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod
    > adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

    Moze nieco podobne.
    Ja akurat pomagalem przy otwarciu 'polisolokaty'
    Umowe, a w zasadzie potwierdzenie otwarcia polisolokaty udalo sie od
    nich wyciagnac po... 3 miesiacach od wplacenia srodkow na konto.
    Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu
    tysiecy zlotych.
    Raczej nie polecam.
    Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.
    TA

  • 4. Data: 2009-05-08 15:23:38
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > nich wyciagnac po... 3 miesiacach od wplacenia srodkow na konto.
    > Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu

    Rozumiem, ze tez w OF?
    A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

    > Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.

    Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie
    polisolokata? Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot
    srodkow? ;)

    pzdr. jijomo

  • 5. Data: 2009-05-08 16:05:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jijomo" news:gu14ef$ij2$1@sunflower.man.poznan.pl

    > Witam.

    Cześć :)

    > Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod
    > adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

    Korzystałem, korzystam i na 99% korzystać będę. Oferta jak dla mnie pierwsza
    klasa - ot choć by obecny teraz w ofercie 7% killer :)

    > Regulamin dostepny na tej stronie jest dosyc lakoniczny, a umowa
    > przychodzi poczta dopiero po dokonaniu przelewu na ich konto.

    Umowa?
    Pocztą dostaniesz papierowe potwierdzenie założenia lokaty i nic więcej :)

    > Czy nie ma zadnych problemow z wyplata srodkow?

    Najmniejszych. Wszystko odbywa się sprawnie.
    Dodam tylko, że nie należy się przejmować kiedy np. 2 dni po dokonaniu
    przelewu na lokatę nie będziemy jej widzieć w systemie. Po prostu w OF
    system ma taki urok, że niekiedy lokata jest widoczna z opóźnieniem, ALE -
    pieniądze na niej pracują od dnia kiedy twoje środki znalazły się na ich
    rachunku

    > Pomijam fakt, ze nie da sie zlozyc wniosku o lokate bez wydania zgody na
    > przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych - trudno.

    Z doświadczenia mogę powiedzieć, że te cele marketingowe w moim przypadku
    oraz znajomych, którym poleciłem OF (bardzo sobie chwalą) ograniczył się do
    zaproponowania mi większego oprocentowania niż standardowe w przypadku gdy
    bym zdecydował się na przedłużenie/odnowienie już trwających lokat :)
    Tak więc jak widzisz, w tym przypadku nie ma się raczej czego obawiać :)

> [...]
    > uzytkownik Radzik napisal, ze mial jakies klopoty, ale niestety nie
    > sprecyzowal tego w zaden sposob - moze teraz bylby sklonny rozwinac

    Może Radzik to przedstawiciel konkurencji :)

  • 6. Data: 2009-05-08 16:59:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

> [...]
    > nich wyciagnac po... 3 miesiacach od wplacenia srodkow na konto.
    > Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu

    Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
    polisolokacie, którą jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co
    napisałeś, na tym gruncie jest lipa.
    Jeżeli jednak mówimy o lokatach zakładanych przez ich stronę www, to tak jak
    napisałem ja nie mogę złego słowa o nich powiedzieć i zapewne 99% klientów
    uważa podobnie.
    Wszystko sprawnie i co najważniejsze - bez wychodzenia z domu :)

  • 7. Data: 2009-05-08 17:26:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gu1ipr$7j5$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    jijomo <l...@o...pl> wrote:

    > Rozumiem, ze tez w OF?

    Tak.

    > A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

    Umowy na pismie w ogole nie bylo.
    Byl tylko ten 'certyfikat' wydany po kilku miesiacach - 'no bo to
    atrakcyjna lokata byla i mamy troche opoznienia'.

    > Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie
    > polisolokata?

    TAk.

    >Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot
    > srodkow? ;)

    A tego jeszcze nie wiadomo.

    TA

  • 8. Data: 2009-05-08 17:27:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gu1ner$948$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
    > polisolokacie, którą jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co

    Tak. Lipa w w OF.
    Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

    TA

  • 9. Data: 2009-05-08 18:03:56
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem
    > lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

    Korzystałem i korzystam.
    Problemów żadnych. Raz nawet zadzwoniłem i zmieniłem nr konta na które mają
    przelać pieniążki gdy lokata się skończy.
    A internetowy podgląd konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy oferował
    wtedy.
    Reasumując, polecam.

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2009-05-08 18:28:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Tak. Lipa w w OF.
    > Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

    Musimy jednak pamiętać, że OF jest tylko pośrednikiem w zakładaniu lokat.
    Kasa ląduje w Noble banku.
    Chociaż jeżeli przyjrzymy się dokładniej powiązaniom kapitałowym pomiędzy
    tymi firmami zobaczymy, że siedzą w jednym holdingu :)