  • 1. Data: 2008-06-13 20:39:39
    Temat: KH - ile mam czasu na budowę domu
    Od: "maliniak" <s...@p...onet.pl>

    Planuję wziąść kredyt hipoteczny - budowa rozpoczęta - stan surowy
    zamknięty.
    W jakim terminie muszę zakończyć budowę od czasu podpisania umowy.
    Interesuje mnie szczególnie Millenium (ale nie tylko).
    pozdr Zbyszek

  • 2. Data: 2008-06-13 21:25:34
    Temat: Re: KH - ile mam czasu na budowę domu
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-06-13 22:39, Użytkownik maliniak napisał:
> [...]
    > W jakim terminie muszę zakończyć budowę od czasu podpisania umowy.
    > Interesuje mnie szczególnie Millenium (ale nie tylko).

    Dla Millenium - 2 lata (rozdział 3 par. 6 pkt 8).

    Patrz regulamin:
    http://www.millenet.pl/kredyty_hipoteczne/chcekredyt
    /kredyt_hipoteczny/?z=3

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2008-06-15 19:33:34
    Od: "maliniak" <s...@p...onet.pl>

    > Dla Millenium - 2 lata (rozdział 3 par. 6 pkt 8).
    >
    > Patrz regulamin:
    > http://www.millenet.pl/kredyty_hipoteczne/chcekredyt
    /kredyt_hipoteczny/?z=3
    > Sławomir Szyszło

    W którym pisze - "Czas realizacji nie może być dłuższy niż 24 m-ce itd" -
    stąd wniosek, że bank może narzucić krótszy. Moje pytanie wzięło się stąd,
    że znajomi dopiero co podpisali umowę z bankiem - gdzie określono termin 12
    m-cy - termin nie podlegał negocjacji. Nie wiem czy warto z nimi zaczynać
    zabawę, boję się, że braknie mi czasu, ponadto Nadzór Budowlany z tych 12-tu
    miesięcy ukradnie mi conajmniej miesiąc.
    pozdrawiam Zbyszek.

  • 4. Data: 2008-06-15 19:50:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-06-15 21:33, Użytkownik maliniak napisał:

> [...]
    > nimi zaczynać zabawę, boję się, że braknie mi czasu, ponadto Nadzór
    > Budowlany z tych 12-tu miesięcy ukradnie mi conajmniej miesiąc.

    No w takim przypadku to też bym nie ryzykował. Pewnie ich warunki zależą też
    od sytuacji - wkład własny, stan budowy itd.

    --
    Sławomir Szyszło