  • 1. Data: 2005-07-19 17:14:48
    Temat: Jestem zdegustowany Millenium
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Dziś mija termin spłaty karty kredytowej w Millenium. Zleciłem więc
    przelew z mBanku do Millenium i wiem, że wyszedł on pierwszą sesją. Póki co
    (19:15) ani widu ani słychu po przelewie w Millenecie. Pewnie mi naliczą
    karę za nieterminową spłatę - powiecie, że moja wina, że mogłem przelać
    dzień wcześniej. Cóż wydawało mi się, że żyjemy w XXI w. i przelew w
    Millenium nie wsiąknie na nie wiadomo jak długo.

    Zdegustowany
    RJCz

  • 2. Data: 2005-07-19 17:35:04
    Temat: Re: Jestem zdegustowany Millenium
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiecie, że moja wina, że mogłem przelać dzień wcześniej. Cóż
    > wydawało mi się, że żyjemy w XXI w. i przelew w Millenium nie

    Pierwsza sesja z Multi do Millennium doszla dzis normalnie. Moze po
    prostu karta zostala juz splacona ale jeszcze nie widac tego na
    saldzie karty. Jesli masz karyte powiazana z Millekontem, to zapewne
    tak wlasnie jest, ze na Millekoncie widzisz juz zero, a na karcie
    jeszcze nie widzisz splaty...

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-19 17:41:38
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dzień wcześniej. Cóż wydawało mi się, że żyjemy w XXI w. i przelew w
    > Millenium nie wsiąknie na nie wiadomo jak długo.

    Jezeli ksieguja tak samo jak w BPH, to bedziesz mial zaksiegowane z
    dzisiejsza data, ale po nocnym przetwarzaniu danych (czyli miedzy 6-8 rano
    jutro).

  • 4. Data: 2005-07-19 17:47:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
> [...]
    > mogłem przelać dzień wcześniej. Cóż wydawało mi się, że żyjemy w XXI
    > w. i przelew w Millenium nie wsiąknie na nie wiadomo jak długo.

    Spoko - spoko.
    Wyglada na szerszy program - bo ja kase o 10 z Multi wyslalem, bo znowu hehe
    chce lokate na 6,5% zalozyc ;) i do tej pory jej nie ma.
    Co ciekawe w BOS Banku przelew wyslany o tej samej porze zostal juz
    zaksiegowany i kasa jest na koncie.
    Reasumujac - spokojnie sobie to zareklamujesz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-19 20:21:04
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > przelew z mBanku do Millenium i wiem, że wyszedł on pierwszą sesją. Póki
    > co (19:15) ani widu ani słychu po przelewie w Millenecie.

    Geez - zaksięgowali o 22-ej - pracusie jedne ;-)
    Ale co się nadenerwowałem to moje - ewentualne naliczenie opłaty karnej za
    nieterminową spłatę spowodowałoby dodatkowo przekroczenie linitu
    kredytowego - hahaha. Uff...

    Wciąż zdegustowany... żółwim tempem
    RJCz

  • 6. Data: 2005-07-19 20:45:44
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    nieterminową spłatę spowodowałoby dodatkowo
    > przekroczenie linitu kredytowego - hahaha. Uff...

    BZWBK tez tak robi
    nastepnym razem bedzie juz bez stresu? ;-)

    kursor

  • 7. Data: 2005-07-19 21:16:55
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Spoko - spoko.
    > Wyglada na szerszy program - bo ja kase o 10 z Multi wyslalem, bo znowu
    > hehe chce lokate na 6,5% zalozyc ;)

    feee... minimalista...

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2005-07-19 21:30:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> writes:

    > Geez - zaksięgowali o 22-ej - pracusie jedne ;-)

    Moze to byla trzecia sesja?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-07-19 22:22:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Moze to byla trzecia sesja?

    a mnie kasa sie nie pojawila...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-07-21 05:35:22
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:

    >Wciąż zdegustowany... żółwim tempem

    No coz - uwazam, ze i tak szybko :-)
    Gdy dokonujesz splaty karty przy pomocy millenetu czyli cala operacja
    nie wychodzi poza granice banku - trwa to cala dobe, zdjecie srodkow z
    konta - owszem- natyuchmiast ale aktualizacja salda na rachunku karty
    niestety juz znacznie dluzej.
    darek