  • 1. Data: 2005-07-19 16:24:40
    Temat: [Master Card electronic] jej autoryzacja w UK
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    Czy karta z tematu posta (chodzio KK BPH) zaplece w UK?

    Dzieki z gory.

  • 2. Data: 2005-07-19 21:51:02
    Temat: Re: [Master Card electronic] jej autoryzacja w UK
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    bez SCIEMY <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy karta z tematu posta (chodzio KK BPH) zaplece w UK?
    >
    > Dzieki z gory.

    Korzystal ktos moze i udalo sie nia zaplacic?

  • 3. Data: 2005-07-20 08:47:56
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > Korzystal ktos moze i udalo sie nia zaplacic?

    Tak, bez najmniejszego problemu. Co mnie uderzało za każdym razem to
    szybkość autoryzacji - kilka sekund!

    --
    --------
    Pozdr

  • 4. Data: 2005-07-20 13:45:48
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    SebCz <s...@w...itegotezpl> napisał(a):

    > Tak, bez najmniejszego problemu. Co mnie uderzało za każdym razem to
    > szybkość autoryzacji - kilka sekund!

    Dzieki za sprawdzone info!

    P.S. Mam coprawda Master Card Electronic BPH, ale dopytywalem sie w Kredyt
    Banku o kraje, gdzie jest honorowana i na pytanie czy w UK nia zaplace,
    uslyszalem: "NIE"

    BPH zas na tego typu pytania o autoryzacje w jakims miejscu na Ziemi ma zawsze
    jedna i te sama odpowiedz: "TO KARTA MIEDZYNARODOWA".