  • 1. Data: 2005-07-19 11:20:38
    Temat: Ciekawostka w Ankarze
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    Właśnie wróciłem z podróży służbowej do Ankary. Wyobraźcie sobie, że na
    lotnisku, zaraz za wyjściem na zewnątrz terminala, jest bankomat, w którym
    wszystkie napisy na ekranie są w języku tureckim (ew. angielskim), a napisy
    na klawiszach....po polsku i angielsku! Niestety nie miałem możliwości
    zrobić zdjęcia.

    Jak to możliwe? Te polskie napisy były identyczne jak w naszych
    bankomatach - kolorowe, wygrawerowane. Nakładka, kradziony bankomat czy
    polski dostawca? ;-))

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2005-07-19 11:30:55
    Temat: Re: Ciekawostka w Ankarze
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Boa wrote:

    > Witam,
    >
    > W?a?nie wróci?em z podró?y s?u?bowej do Ankary. Wyobra 1/4 cie sobie, ?e na
    > lotnisku, zaraz za wyj?ciem na zewn?trz terminala, jest bankomat, w którym
    > wszystkie napisy na ekranie s? w j?zyku tureckim (ew. angielskim), a napisy
    > na klawiszach....po polsku i angielsku! Niestety nie mia?em mo?liwo?ci
    > zrobiae zdj?cia.
    >
    > Jak to mo?liwe? Te polskie napisy by?y identyczne jak w naszych
    > bankomatach - kolorowe, wygrawerowane. Nak?adka, kradziony bankomat czy
    > polski dostawca? ;-))

    wiedzieli że przyjedziesz...