eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jakosc obslugi reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2009-02-04 22:23:29
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Lut, 22:02, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2ceef64b-24ca-4e69-a9fb-762d08924e4f@
    p2g2000prf.googlegroups.com...
    >
    > > U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
    > > telefoniczna była  max do tygodnia.
    >
    > To ironia? :-)
    >

    Sam byłem w szoku ;) Zgłaszałem parę reklamacji związanych z
    naliczaniem opłat na karcie kredytowej telefonicznie.Na odpowiedź
    telefoniczną z informacją że reklamacja została rozpatrzona nie
    czekałem dłużej niż tydzień.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 12. Data: 2009-02-05 13:30:51
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>


    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4989b545$1@news.home.net.pl...
    > Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
    > bankomatu, restart podczas transakcji).
    > + telefon z przeprosinami.

    Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
    Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
    oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
    środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
    Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.



  • 13. Data: 2009-02-05 18:55:54
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>



    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:da7ffcb8-9ce2-4796-be88-34cf4bfee4b4@t39g2000pr
    h.googlegroups.com...
    > On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    >> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    >> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo
    >> personal,
    >> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
    >>
    >> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    >> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach
    >> detalicznych).
    >>
    >> marekz
    >
    > Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
    > kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
    > Napiszę post factum.

    To dorzucę do Mille w sprawie ubezpieczeń. Reklamacja złożona przez online
    po pierwszym ściągnięciu, nie doczekałem się odpowiedzi nigdy, ale następnej
    raty już nie ściągnęli.

    k.


  • 14. Data: 2009-02-05 19:56:52
    Temat: lokatybezbelki.w.interia.pl
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>

    Witam,
    korzystam z Millennium od jego niemalże początku.
    Na początku było bajecznie, przesiadka z PKO SA niebo a ziemia.
    Teraz jest dużo więcej placówek mają dużo więcej klientów, automatycznie spadła
    jakość w placówkach (personel nie kompetentny itp standard, idą na ilość).

    Dział reklamacji - hmm... znam lepsze np.BZ WBK
    Wewnętrzne regulaminy które np.
    -pozwalają na dzwonienie do klienta raz na jakiś czas próbując mu wcisnąć jakiś
    produkt (kolejną kartę kredytową, kredyt dogodne raty :) itp.)
    -a z kolei nie dzwonią jak leży u nich w banku karta debetowa do odbioru i jak
    tego nie kontrolujesz to jak chcesz wypłacić kasę z bankomatu to minął termin
    karty !
    Pobierając kasę za wydanie i ubezpieczenie (zapytałem kierownika placówki
    a:czy w tym banku pracują złodzieje ?
    b:jak to ?
    a:jeżeli moja karta leży od trzech miesięcy u Was w oddziale, a Wy pobieracie
    ubezpieczenie, to ja się pytam od czego się ubezpieczacie ?
    Dlaczego ja muszę płacić za ubezpieczenie ?
    b:Wewnętrzny regulamin, nie mamy obowiązku dzwonić do klienta że przyszła nowa
    karta.

    Od razu zaznaczam że w banku na moje polecenia zrzekłem się przysyłania karty do
    domu !

    BZ WBK powtarzająca się usterka systemu plus nie kompetentny personel.
    Całość trwała jakieś pół roku ale w końcu załatwili i dodali bonus (o wartości
    40 zł), nic bardziej by mnie nie usatysfakcjonowało nawet uścisk ręki Prezesa :)

    Pzdr

    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 15. Data: 2009-02-06 07:24:38
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lut, 14:30, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:4989b545$1@news.home.net.pl...
    >
    > > Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
    > > bankomatu, restart podczas transakcji).
    > > + telefon z przeprosinami.
    >
    > Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
    > Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
    > oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
    > środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
    > Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.

    W Mille miałem taką sytuacje że bankomat wypluł kartę a ja nie
    czekając na pieniądze odszedłem od bankomatu. Po 2 tygodniach kasa
    wróciła na konto ;)


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1