  • 1. Data: 2007-07-27 10:40:40
    Temat: Jaki bank wybrać na DG?
    Od: Quental <a...@g...com>

    Cześć,

    Wiem, wiem, był chwilę temu wątek o tej samej tematyce, ale człowiek
    podał inne wymagania.
    Moje są takie:
    - nie w grupie BRE i nie PKO
    - wygodny dostęp przez net
    - fajna obsługa klienta
    - z oddziałami
    - możliwie niedrogi, choć to nie jest najważniejsza kwestia

    Założyłbym w Multi, tam gdzie mam swój ror, ale pojawiły się
    informacje (na pbb), że jak z jakichś powodów blokują konto, to nie
    tylko firmowe, tylko wszystkie - więc nie chcę mieszać tego co
    prywatne z tym co firmowe.

    W PKO nie chcę dla zasady (nie lubię ich i tyle).

    Przychodzą mi do głowy trzy opcje:
    - Rajfi
    - DB
    - Fortis

    Macie jakieś inne propozycje tudzież uwagi do mojej shortlisty?

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2007-07-27 11:12:50
    Temat: Re: Jaki bank wybrać na DG?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Quental" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Przychodzą mi do głowy trzy opcje:
    - Rajfi
    - DB
    - Fortis

    Macie jakieś inne propozycje tudzież uwagi do mojej shortlisty?

    DB wydaje mi się nonsensowny - wywaliłbym. Rajfi dobry w przypadku większej
    działalności, dla małej chyba za drogi. A dopisałbym jeszcze ING (wadą jest
    to, że bank nie uczestniczy w 3 sesji Elixir).

    marekz

  • 3. Data: 2007-07-27 11:24:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Quental pisze:
    > Cześć,
    >
    > Wiem, wiem, był chwilę temu wątek o tej samej tematyce, ale człowiek
    > podał inne wymagania.
    > Moje są takie:
    > - nie w grupie BRE i nie PKO
    > - wygodny dostęp przez net
    > - fajna obsługa klienta
    > - z oddziałami
    > - możliwie niedrogi, choć to nie jest najważniejsza kwestia

    [...]

    > Przychodzą mi do głowy trzy opcje:
    > - Rajfi
    > - DB
    > - Fortis

    Nordea, BZWBK

    KJ

  • 4. Data: 2007-07-27 12:08:19
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > BZWBK

    odradzam - balagan jakich malo, zero wspolpracy z klientem, zalatwienie
    nawet prostej czynnosci jest niewykonalne, badz jak wykonaja to i tak
    spapraja (dzieje sie tak od jakiegos czasu - wczesniej bylo super)

    --
    ania

  • 5. Data: 2007-07-27 12:13:43
    Od: Quental <a...@g...com>

    > odradzam - balagan jakich malo, zero wspolpracy z klientem, zalatwienie
    > nawet prostej czynnosci jest niewykonalne, badz jak wykonaja to i tak
    > spapraja (dzieje sie tak od jakiegos czasu - wczesniej bylo super)

    No wlasnie - tez kiedys mialem troche przebojow z bzwbk (jakies 7-8
    lat temu), potem nie wiem jak bylo, choc slyszalem pozytywne opinie.
    Ta Nordea mnie zaciekawila. Ktos tam ma rachunek? Jest zadowolony?

  • 6. Data: 2007-07-27 14:14:15
    Od: "Holly" <2...@o...eu>

    Użytkownik "Quental" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...

    > No wlasnie - tez kiedys mialem troche przebojow z bzwbk (jakies 7-8
    > lat temu), potem nie wiem jak bylo, choc slyszalem pozytywne opinie.
    > Ta Nordea mnie zaciekawila. Ktos tam ma rachunek? Jest zadowolony?

    Ja mam firmowy. Jestem zadowolona :)

    H.

  • 7. Data: 2007-07-27 23:46:13
    Od: cinek <c...@W...com>

    > Ta Nordea mnie zaciekawila. Ktos tam ma rachunek? Jest zadowolony?

    Ja mam konto DG w Nordea. Niskie opłaty, a dodatkowo możesz wziąć tokena
    do autoryzacji (a przynajmniej można było dwa lata temu, pierwszy rok
    płatny, następne już free) i nie zawracasz sobie głowy kartami kodów,
    prywatnymi kluczami, kolejnym cyferkami z Twojego peselu czy innego
    dokumentu i innego typu duperelami. Niestety jest też wada - mało
    oddziałow (http://www.nordea.pl/pl/oddzialy/); np w podkarpackim nie ma
    żadnego. Nie korzystałem z ich bankomatów (korzystam głównie z netu, w
    oddziale średnia jestem raz na rok) więc nie wiem czy wszystkie są
    wypłaty w miesiącu są darmowe, natomiast wiem że z bankomatów euronetu
    możesz wybrać dwa razy na miesiąc za free, następne wybrania 4 zł.

    Pozdrawiam
    cinek

  • 8. Data: 2007-07-28 13:18:04
    Od: "Holly" <2...@o...eu>

    Użytkownik "cinek"

> [...]
    > w miesiącu są darmowe, natomiast wiem że z bankomatów euronetu możesz
    > wybrać dwa razy na miesiąc za free, następne wybrania 4 zł.

    Za free, bez limitu mozna wypłacac z bankomatów BZ, a tych, jak psów ;)

    Holly

  • 9. Data: 2007-07-28 21:34:53
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    In article <1...@q...googlegroups.c
    om>,
    Quental <a...@g...com> wrote:

    > Wiem, wiem, był chwilę temu wątek o tej samej tematyce, ale człowiek
    > podał inne wymagania.
    > Moje są takie:
    > - nie w grupie BRE i nie PKO
    mhm
    > - wygodny dostęp przez net
    mhm
    > - fajna obsługa klienta
    mhm
    > - z oddziałami
    tylko jeden
    > - możliwie niedrogi, choć to nie jest najważniejsza kwestia
    5zl/miesiac, przelewy bezplatne

    VWBankDirect

    TA

  • 10. Data: 2007-07-31 14:56:18