  • 1. Data: 2008-11-06 19:47:57
    Temat: Jak zamienić PLN na USD w mBanku?
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Mam PLN na rachunku w mBanku. Co zrobić, żeby zamienić je na USD?
    Posiadam także rachunek w USD w BGŻ. Czy jeśli wyślę przelew w PLN, to
    zostanie on zamieniony na USD po kursie BGŻ?

  • 2. Data: 2008-11-06 19:54:18
    Temat: Re: Jak zamienić PLN na USD w mBanku?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Sheen" <z...@v...pl> wrote in message news:gevhlk$77d$1@news.onet.pl...
    > Mam PLN na rachunku w mBanku. Co zrobić, żeby zamienić je na USD?
    > Posiadam także rachunek w USD w BGŻ. Czy jeśli wyślę przelew w PLN, to
    > zostanie on zamieniony na USD po kursie BGŻ?

    1. Wyciągnąć z bankomatu i iść do kantoru.
    2. Założyć rachunkek w USD w mBanku (przez mLinię, od ręki, za darmo) i
    przelać na niego (co potem można zrobić z tymi pieniędzmi, nie wiem. AFAIK
    nic.)
    3. Zrobić jak piszesz - wpłacić (np. przelewem, jak piszesz) na konto w BGŻ.
    BGŻ sobie przeliczy na USD wg bieżącego kursu sprzedaży dewiz.

    k.

  • 3. Data: 2008-11-06 19:58:59
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Sheen pisze:
    > Mam PLN na rachunku w mBanku. Co zrobić, żeby zamienić je na USD?
    > Posiadam także rachunek w USD w BGŻ. Czy jeśli wyślę przelew w PLN, to
    > zostanie on zamieniony na USD po kursie BGŻ?

    Telefon na mLine.Od reki masz konto w USD.
    Przelew z rachunku zlotowkowego na usd.Masz dolary na koncie po kursie:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/walutowe/e
    max_walutowy/index.html#tabs=3

  • 4. Data: 2008-11-06 20:14:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sheen wrote:
    > Mam PLN na rachunku w mBanku. Co zrobić, żeby zamienić je na USD?
    > Posiadam także rachunek w USD w BGŻ. Czy jeśli wyślę przelew w PLN, to
    > zostanie on zamieniony na USD po kursie BGŻ?
    tak

  • 5. Data: 2008-11-06 21:10:10
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    kuba wrote:

    > Telefon na mLine.Od reki masz konto w USD.
    > Przelew z rachunku zlotowkowego na usd.Masz dolary na koncie po kursie:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/walutowe/e
    max_walutowy/index.html#tabs=3

    Dodam jeszcze, że mam konto mBiznes w USD. Chciałem zrobić na nie
    przelew z eKonta, ale nie da się.

  • 6. Data: 2008-11-06 23:22:00
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    > Dodam jeszcze, że mam konto mBiznes w USD. Chciałem zrobić na nie przelew
    > z eKonta, ale nie da się.

    przelewy na konta walutowe działają w dni robocze w godzinach 7-19 (lub
    jakoś tak) - nie wiem czemu jest limit czasowy, bo kasa idzie od razu....
    też po założeniu konta zdziwiłem się, a na infolinii pierwszy konsultant nie
    wiedział o ograniczeniu czasowym :)

  • 7. Data: 2008-11-06 23:26:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sheen pisze:

    max_walutowy/index.html#tabs=3

    > Dodam jeszcze, że mam konto mBiznes w USD. Chciałem zrobić na nie
    > przelew z eKonta, ale nie da się.

    Wieczorami cos podobno nie chodzi w tych kontach dewizowych mBanku.
    Sprobuj w godzinach pracy.
    Tyle, ze , zeby wyciagnac dolary z tego konta mozesz je albo przelwac na
    konto walutowe w innym banku (koszty przelewow walutowych sa duze) albo
    z powrotem przewalutowywac na zlotowki.
    Ni elepiej zalozyc od poczatku konto walutowe z mozliwoscia wyplaty w
    walucie w innym banku?

  • 8. Data: 2008-11-07 17:03:29
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:geviab$9vf$1@news.onet.pl...

    > Telefon na mLine.Od reki masz konto w USD.
    > Przelew z rachunku zlotowkowego na usd.Masz dolary na koncie po kursie:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/walutowe/e
    max_walutowy/index.html#tabs=3

    Tak, tylko pytanie, co dalej z tymi dolarami... Wypłacić się nie da, a za
    przelew na konto walutowe w innym banku mBank liczy jak za międzynarodowe
    (bodaj 0.25% wartości przelewu, ale nie sprawdzałem ostatnio). Chyba
    wyłącznie jako "oszczędności" (czy ktoś jeszcze "oszczędza" odkładając tę
    walutę?)

  • 9. Data: 2008-11-07 19:01:09
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    kashmiri pisze:

> [...]
    > międzynarodowe (bodaj 0.25% wartości przelewu, ale nie sprawdzałem
    > ostatnio). Chyba wyłącznie jako "oszczędności" (czy ktoś jeszcze

    Waluty w mBanku raczej nie warto trzymac.Marne oprocentowanie.No i minus
    ze nie da sie jej wyplacic.
    Dlatego do manewrowania walutami moim zdaniem lepszy jest BZWBK.W
    polaczeniu z dobrze oprocentowanym kontem zlotowkowym (Eurobank)i
    lepszym przelicznikiem walut (mBank)mozna bawic sie w taki mini forex ;)

  • 10. Data: 2008-11-07 20:48:18
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    Grzegorz M pisze:
> [...]
    > też po założeniu konta zdziwiłem się, a na infolinii pierwszy konsultant nie

    Chodzi o to ze w nocy bank nie moze kontrolowac kursow walut, a w dzien
    ustalane sa one na bierzaca w zaleznosci od sytuacji na rynku. W nocy
    przy nie korzystnym ukladzie bank moglby ostro wtopic.